Проектний підхід у реалізації інновацій у загальноосвітних навчальних закладах

Коновальчук І. І. (2013) Проектний підхід у реалізації інновацій у загальноосвітних навчальних закладах. Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія. – Зб. Статей. С. 119–125.

[img]
Preview
Текст
Download (301kB) | Preview

Анотація

У статті розкриті основні положення застосування проектного підходу в організації інноваційних освітніх процесів. Проектування виступає універсальним способом переводу інноваційних теоретичних моделей на рівень практичної реалізації нововведень у загальноосвітніх навчальних закладах. Проектний підхід характеризується чіткою спрямованістю на виявлення і досягнення тих необхідних змін у цілях, структурі й функціях педагогічної системи, що надають їй інноваційних властивостей.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: інновація, проектний підхід, проектування, проект, технологія проектування, реалізація інновацій.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Користувачі 4420 не знайдено.
Дата подачі: 19 Серп 2014 12:10
Оновлення: 15 Серп 2015 07:33
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12121

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу