Items where Subject is "L Education > LB Theory and practice of education > LB1603 Secondary Education. High schools"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: | K | Є | І | А | Б | В | Г | Д | Ж | З | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ш | Щ | Я
Number of items at this level: 246.

Вітвицька , С.С. (1999) Формування творчого мислення в учнів старших школярів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (3). pp. 75-79.

Кубрак, С. В. (2013) МОДЕЛЬ ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ФІЛОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (70). pp. 93-97. ISSN 2076-6173

Роман, С. В. (2013) ГУМАНІСТИЧНІ ЦІННОСТІ В СТРУКТУРІ ШКІЛЬНОЇ ХІМІЧНОЇ ОСВІТИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (70). pp. 36-44. ISSN 2076-6173

Сахневич, І. Д. (2013) ОРГАНІЗАЦІЯ ВИХОВНОЇ РОБОТИ З ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОГО САМОВИЗНАЧЕННЯ УЧНІВСЬКОЇ РОБІТНИЧОЇ МОЛОДІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (70). pp. 51-58. ISSN 2076-6173

K

Korczak, Leandra (2008) Bezrobocie a potrzeba upowszechniania doradztwa zawodowego w szkołach. Українська полоністика (5). pp. 115-124.

Є

Єлагіна, Т.В. (2005) Народнопісенна творчість як джерело збагачення мовного запасу особистості у процесі громадянського виховання молоді (на прикладі української народної балади). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). pp. 173-176.

Єремеєва, В.М. (2000) Проектування та організація педагогічної технології підготовки майбутніх учителів до індивідуалізації навчання учнів основної школи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (6). pp. 219-221.

І

Іванченко, А.В. (2003) Екологічна освіта – важливий чинник формування особистості старшокласника. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). pp. 13-15.

Іващук, Н.С. (2004) Мовна освіта у структурі середньої школи сучасної Іспанії. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (19). pp. 123-124.

А

Агапова, М.Б. (2006) Категоріальний аналіз поняття "професійний інтерес учнів професійно-технічних навчальних закладів". ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (29). pp. 111-114.

Агапова, М.Б. (2008) Спадщина А.С. Макаренка в контексті формування професійних інтересів учнів професійно-технічних навчальних закладів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (40). pp. 142-145.

Антонова, О. Є. and Якименко, А. В. (2011) Розвиток дослідницьких здібностей старшокласників засобами МАН (з досвіду роботи наукового товариства учнів "Ерудит" Овруцької ЗОШ І ІІІ ступенів № 3). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (55). pp. 50-53.

Антонова, О.Є. (2011) Мала академія наук України як засіб розвитку дослідницьких здібностей старшокласників. Освіта обдарованої та талановитої молоді – національна проблема: матеріали всеукраїнської конференції, 1. pp. 15-22.

Антонова, О.Є. (2007) Організація роботи з обдарованими учнями у закладах нового типу (досвід роботи шкіл м. Житомира. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (35). pp. 66-72.

Арешонков, В.Ю. (2004) Громадянська освіта як запобіжний чинник проявам свідомісного екстремізму в допрофільній підготовці учнів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (18). pp. 3-7.

Б

Бiлоус, Н. М. (2010) Триптих Т. Г. Шевченка «Доля», «Муза», «Слава» в шкільному прочитанні. Волинь-Житомирщина (21). pp. 267-272.

Байда, М. В. (2010) ЕФЕКТИВНІСТЬ ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ У ВИЩІЙ ШКОЛІ. Наука. Образование. Технологии - 2010Материалы ІІІ Междунар. научн.-практ. конф., 21- 22 окт. 2010 г., Барановичи, Респ.Беларусь/редкол.: А.В. Никишова (гл.ред.) [и др.].. pp. 63-65.

Байда, М. В. (2011) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ КООПЕРАТИВНОГО НАВЧАННЯ ЯК ТВОРЧОЇ ГРУПОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Творча особистість учителя: проблеми теорії і практики (14(24)). pp. 156-160.

Байда, М. В. (2008) Формування креативного мислення учнів старшої школи за допомогою текстів домашнього читання. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами інноваційцних освітніх технологій (5).

Байда, М. В. (2008) Формування усної комунікації студентів початкового етапу ВНЗ за допомогою комунікативних ігор. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами інноваційцних освітніх технологій (6).

Балтремус, В.Є. (2007) Розвинена система самоврядування – визначальна умова демократизації школи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (31). pp. 99-102.

Башманівська, Л. А. (2010) Епістолярій Тараса Шевченка як об’єкт пошукового дослідження під час вивчення життєпису. Волинь-Житомирщина (21). pp. 258-266.

Башманівська, Л. А. (2010) Проектні технології на уроках літератури рідного краю (за оповіданням В. Шевчука «Панна Сотниківна»). Волинь-житомирщина (20). pp. 300-311.

Башманівська, Л.А. (2004) Поєднання літературно-краєзнавчого та мовного аспектів у процесі вивчення української мови та літератури в школі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (14). pp. 133-135.

Башманівська, Л.А. (2013) Родинне виховання на уроках української літератури в процесі вивчення творчості М. Стельмаха. Вітражі: Збірник матеріалів викладацько-студентських наукових семінарів / Упор. В.І. Башманівський. (4). pp. 8-12.

Башманівський, О.Л. (2008) Урахування особливостей змісту освіти та навчального матеріалу як дидактична умова формування інтелектуальних умінь старшокласників. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (39). pp. 101-104.

Безкоровайна, О.Д. (2007) Виховання толерантності як важливий фактор реалізації особистісного самоствердження в ранньому юнацькому віці. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (34). pp. 53-58.

Березенська, Л.І. and Гуманкова, О.С. and Козловська, О.І. (2004) Автентичний текст – основа формування соціокультурної компетенції учнів загальноосвітньої школи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (17). pp. 9-10.

Березенська, Л.І. and Мормуль, А.М. and Татура, І.В. (2008) Урок “Teaching Grammar and Culture” як приклад формування соціолінгвістичної компетенції учнів середнього ступеня навчання. Іноземні мови в навчальних закладах (1).

Богачков , Ю.М. and Кривонос, О.М. (2010) ДЕЯКІ ПИТАННЯ ПОБУДОВИ ТА ЗАСТОСУВАННЯ СТАНДАРТІВ ІКТ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ УЧНІВ, ВЧИТЕЛІВ, АДМІНІСТРАТОРІВ У ДИСТАНЦІЙНОМУ НАВЧАННІ. Інформаційні технології в освіті. pp. 166-169.

Бойчук, І.Д. (2007) Безперервний професійний розвиток фармацевта – гарант підвищення якості фармацевтичної допомоги. Проблема духовності сучасної молоді : реалії та перспективи : матеріали Міжрегіон. наук.-практ. конф. молодих дослідників, 8 листопада 2007 р.. pp. 93-95.

Бойчук, І.Д. (2006) Впровадження нових технологій навчання у професійній підготовці фармацевтів у коледжі. Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти та стратегії розвитку : [зб. наук. праць] / за заг. ред. О. А. Дубасенюк.. pp. 66-68.

Бойчук, І.Д. (2008) Дидактичні умови та критерії підготовки фармацевтів. Сьогодення та майбутнє фармації : тези доповідей Всеукр. конгресу [„Сьогодення та майбутнє фармації”], (м. Харків, 16–19 квітня 2008 р.) / ред. кол. В. П. Черних та ін.. p. 603.

Бойчук, І.Д. (2006) Моделювання професійної підготовки студентів фармацевтичного коледжу. Проблеми педагогічних технологій : [зб. наук. праць]. (2–4 (3). pp. 198-208.

Бойчук, І.Д. (2009) Науково-теоретичні основи професійної підготовки майбутніх фахівців у коледжі. Педагогіка, психологія та медико-біологічні проблеми фізичного виховання та спорту : [зб. наук. праць]. (9). pp. 18-22.

Бойчук, І.Д. (2006) Організаційно-педагогічні умови впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу бакалаврів у коледжі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (26). pp. 24-28.

Бойчук, І.Д. (2006) Особливості запровадження модульної технології навчання у професійній освіті фармацевтів. Педагогічна Житомирщина. Науково-методичний журнал. (3). pp. 62-63.

Бойчук, І.Д. (2010) Педагогічні умови професійної підготовки майбутніх фармацевтів у коледжі. Project Report. ЖДУ, Житомир.

Бойчук, І.Д. (2008) Педагогічні умови підвищення якості підготовки фахівців в умовах кредитно-модульної організації навчального процесу. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ : [зб. наук. праць]. (1). pp. 55-61.

Бойчук, І.Д. (2007) Передумови виникнення та становлення системи підготовки фармацевтів в Україні. Педагогіка і психологія професійної освіти : [наук.-метод. журнал]. (4). pp. 186-196.

Бойчук, І.Д. (2007) Підготовка бакалаврів у коледжі як фактор готовності їх до професійної діяльності. Освіта . Технікуми, коледжі. (4). pp. 33-34.

Бойчук, І.Д. (2007) Розробка загальних критеріїв оцінювання навчальних досягнень студентів з фундаментальних дисциплін. Професійна спрямованість навчання в медичних та фармацевтичних коледжах : матеріали наук.-практ. конф. викладачів медичних та фармацевтичних навчальних закладів І-ІІІ рівнів акредитації, Житомир, 20 квітня 2007 р.. pp. 30-34.

Бойчук, І.Д. (2007) Сучасні тенденції професійної підготовки фармацевтів в Україні. Гуманітарні проблеми становлення сучасного фахівця : матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 22–23 березня 2007 р. / [за ред. А. Г. Гудманяна]. pp. 144-145.

Бойчук, І.Д. and Зубрицька, Л.О. (2007) Особливості викладання органічної хімії в умовах кредитно-модульної системи навчання. Освіта. Технікуми, коледжі. (2). pp. 9-11.

Большакова, Н. О. (2011) Мотиваційний потенціал використання спілкування в соціальних мережах у процесі навчання граматики учнів старших класів спеціалізованих шкіл. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. pp. 38-41.

Бондарчук, Л.І. (2005) Текст на уроці мови як методична проблема. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). pp. 29-31.

Бродецька , Н.В. and Гненна , Л.Ф. (2013) Профілактика дитячого травматизму на заняттях фізичної культури та спорту. НАЙНОВИТЕ НАУЧНИ ПОСТИЖЕНИЯ -2013, 17 (17). pp. 96-97. ISSN 978-966-8736-05-6

Буханевич, Н. В. (2007) Об’єкти, функції і види контролю навчальних досягнень учнів. Модернізація вищої освіти у контексті євро інтегральних процесів. pp. 299-303.

Буханевич, Н. В. (2011) Оцінювання навчальних досягнень учнів. Психолого-педагогічні виклики сучасності: шляхи розв’язання та новітні перспективи. pp. 60-62.

Буханевич, Н. В. (2009) Розвиток творчих здібностей учнів з математики. Формування професійно-педагогчної майстерності вчителів: історія, сучасність,перспективи. pp. 34-36.

Білоус, Н. М. (2010) Валерій Шевчук про вивчення біблії в школі читанні. Волинь-Житомирщина (20). pp. 312-323.

Білоус, Н.М. (2005) Образотворче мистецтво на уроках української мови в 5-6 класах як засіб збагачення духовної культури учнів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). pp. 25-28.

Білошицька, Т.Ю. (2013) ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ КЛАСНОГО КЕРІВНИКА В СУЧАСНИХ УМОВАХ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (70). pp. 111-115. ISSN 2076-6173

Білошицька, Т.Ю. (2007) Попередження та профілактика конфліктів у закладах професійно технічної освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (35). pp. 132-134.

Бісик, Н.М. (2005) Інноваційні технології у вихованні культури взаємин старших підлітків. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). pp. 217-220.

Бісик, Н.М. (2005) Підготовка майбутнього вчителя до формування культури взаємин у колективі старших підлітків. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). pp. 178-181.

В

Вакалюк, Т. А. (2011) Особливості мислення старшокласників. Актуальні проблеми педагогіки та психології. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, Україна, 7-8 жовтня 2011 р.): у 2-х частинах. – Львів: Львівська педагогічна спільнота, 2011. – Ч. 1. – С.10-12. pp. 10-12.

Вакалюк, Т. А. (2011) Активізація логічного мислення старшокласників при розв’язуванні задач на цикл з параметром. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Серія: Педагогіка. – 2011. - №3. – С.58-64. . pp. 58-64.

Вакалюк, Т. А. (2013) Засвоєння загальної схеми розв'язування задач з програмування. Комп'ютер у школі та сім'ї (7(111)). pp. 7-10.

Вакалюк, Т. А. (2013) Можливості використання хмарних технологій в освіті. Актуальні питання сучасної педагогіки. Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (м. Острог, 1-2 листопада 2013 року). pp. 97-99.

Вакалюк, Т. А. (2013) Підготовка майбутніх учителів інформатики до розвитку логічного мислення старшокласників: теоретико-методологічний аспект: Монографія. Working Paper. Вид-во ЖДУ імені І. Франка, Житомир.

Вакалюк, Т. А. (2013) ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ НЕОБХІДНОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ ДО РОЗВИТКУ ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології / голов. ред. А. А. Збруєва. (8 (34)). pp. 343-352.

Вакалюк, Т. А. (2013) Формування мислительних операцій у процесі розв'язування задач із програмування. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (5 (71)). pp. 27-32.

Вакалюк, Т. А. and Петровська , Т. Л. (2013) КОМПЬЮТЕРНОЕ МОДЕЛИРОВАНИЕ ФИЗИЧЕСКИХ ПРОЦЕССОВ В КУРСЕ ОБЩЕЙ ФИЗИКИ. Вестник Тульского государственного университета. Серия: Современные образовательные технологи в преподавании естественнонаучных дисциплин. (12). pp. 90-96.

Вовк, В. П. (2013) ЗАСТОСУВАННЯ ВЕКТОРІВ ДО РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (70). pp. 81-84. ISSN 2076-6173

Войтович, І.С. and Галатюк, Ю.М. (2004) Формування експериментальних умінь учнів на першому ступені вивчення фізики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (14). pp. 76-79.

Волощук , А.М. (2007) Молодший етап мовного ВНЗ як етап вирівнювання комунікативних вмінь старшої школи. Проблеми професійної підготовки майбутніх вчителів в умовах ступеневої педагогічної освіти.

Г

Гаращук, К.В. (2007) Стратегії реформування середньої освіти Великої Британії кінця ХХ – початку ХХІ століття. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (33). pp. 64-68.

Гаращук, К.В. and Гаращук, Л.А. (2004) Особливості навчання писемного мовлення учнів середнього ступеня загальноосвітньої школи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (19). pp. 83-86.

Герасимов, Ю. О. (2010) Деякі зауваги щодо виразного читання громадянської лірики Т. Г. Шевченка (на прикладі поезії «Сон»). Волинь-Житомирщина (21). pp. 273-281.

Гордієнко, О.А. (2005) Портретний живопис на уроках вивчення біографії зарубіжного письменника. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). pp. 164-166.

Горобченко, Н.В. (2013) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ДИСКУРСИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ НА ПОЧАТКОВОМУ СТУПЕНІ НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОГО ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ. Наукові записки. Серія «Філологічна» (33). pp. 173-175.

Грибан, Г. В. (2010) Біблійні мотиви і пророцтво майбутнього у творчості Тараса Шевченка. Волинь-Житомирщина (21). pp. 36-41.

Грибан, Г. В. (2010) Демонологічна образність роману-балади Валерія Шевчука «Дім на горі». Волинь-Житомирщина (20). pp. 342-347.

Грицай, Н.Б. (2005) Формування професійної готовності студентів до організації позакласної роботи з біології в загальноосвітній школі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). pp. 146-148.

Гріневич, А. П. (2011) Зміст та структура соціокультурної грамотності як основа формування вмінь міжкультурного спілкування учнів профільної школи. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. pp. 98-99.

Гудима, О.Ю. (2000) Управління самостійною пізнавальною діяльністю учнів основної школи в умовах модульної організації навчального процесу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (6). pp. 206-210.

Гужанова, Т. С. (2010) Молодіжний клуб як одна із форм соціальної групи. Актуальні проблеми сучасної дошкільної та шкільної педагогіки. pp. 5-8.

Д

Демчук, Л.І. (2005) Формування у школярів-підлітків відповідального ставлення до природи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). pp. 191-193.

Деркач, Н. О. (2010) Developing senior students’ critical thinking skills by means of English promotional materials. Идеи. Поиски. Решения: III Международная научно-практическая конференция, 1. pp. 175-177.

Додурич, С.М. (2003) Громадянські цінності студентів агротехколеджу: проблема формування. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). pp. 121-123.

Дорошенко, К.Г. (2002) Ідеал виховання – гуманістичний. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (9). pp. 175-177.

Дубасенюк, О.А. (2011) Роль аксіоматичного методу у розвитку інтелектуальних здібностей обдарованих учнів підліткового віку. Всеукра. наук-практ. семінар [“Особистісні інтелектуальні якості обдарованого учня у підлітковому віці”]. pp. 8-13.

Дудік, Г. П. (2013) ПРИРОДООХОРОННА ДІЯЛЬНІСТЬ УЧНІВ ЕКОЛОГІЧНОГО ЛІЦЕЮ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (70). pp. 75-80. ISSN 2076-6173

Дуплійчук , О.М. (2010) The development of creative skills of senior school pupils by the mean of sociocultural collage. Идеи.Поиски. Решения, 1. pp. 180-183.

Дуплійчук , О.М. (2010) Розвиток творчих здібностей учнів старшої школи засобом соціокультурного колажування. Актуальні проблеми сучасної лінгвістики та методики викладання іноземних мов . pp. 182-184.

Дуплійчук , О.М. (2010) СОЦІОКУЛЬТУРНИЙ КОЛАЖ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ МОВНО-КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ СТАРШОГО ЕТАПУ ЗНЗ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Формування та розвиток майбутнього фахівця: теорія і практика: міжвузівська науково-практична конференція студентів та молодих вчених . pp. 155-158.

Дуплійчук , О.М. (2010) ТЕХНОЛОГІЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОГО КОЛАЖУВАННЯ ЯК ЗАСІБ АКТИВІЗАЦІЇ ТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Здобутки та перспективи педагогічної науки і практики в умовах інноваційної перебудови української національної освіти. pp. 108-110.

Ж

Жуковська, А.Л. (2008) Використання комп’ютерних технологій у класах фізико математичного профілю навчання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (37). pp. 157-160.

Жуковський, С. С. (2010) E-olimp – педагогічний засіб дистанційної підготовки учнів та студентів до олімпіади з програмування. Інформаційні технології в освіті (8). pp. 202-206.

Жуковський, С. С. and Ляшенко, Б.М. (2009) ІНТЕРНЕТ-ПОРТАЛ ОРГАНІЗАЦІЙНО-МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДИСТАНЦІЙНИХ ОЛІМПІАД З ПРОГРАМУВАННЯ. Інформаційні технології в освіті (4). pp. 134-138. ISSN Херсон

З

Заболотна, М. І. (2013) СИСТЕМА ВПРАВ ДЛЯ НАВЧАННЯ АУДІЮВАННЯ НОВИННИХ ПУБЛІЦИСТИЧНИХ ТЕКСТІВ СТАРШОКЛАСНИКІВ В УМОВАХ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (70). pp. 85-92. ISSN 2076-6173

Загорулько, Л.П. (2005) Організація інтегрованих занять з художнього виховання в головній школі Австрії в умовах профільного навчання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). pp. 177-179.

К

Калінська, А.В. (2010) Готовність старшокласників до вибору професій сфери економіки та підприємництва. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (49). pp. 10-105.

Калініна, Л.В. and Калінін, В.О. (2010) Формування соціокультурної компетенції учнів профільної школи з використанням інтерактивних методів навчання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (54). pp. 50-54.

Камінська, О. Ю. (2011) Особливості формування навичок письма молодшого школяра ЗНЗ. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. pp. 146-147.

Капченко, Л. М. (2011) Планування як вид управлінської діяльності керівника професійно технічного навчального закладу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (55). pp. 67-70.

Катанова, І.В. and Олійник, М.М. (2003) Моніторинг знань з хімії та мотивації навчання учнів загальноосвітніх навчальних закладів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (12). pp. 160-162.

Кирилюк, С.П. (2007) Самоврядування у вихованні відповідальності молодших підлітків. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (34). pp. 128-131.

Кирилюк, С.П. (2007) Формування моральної відповідальності підлітків засобами самоврядування. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (35 ). pp. 150-154.

Кицак, Г. В. (2007) Формування соціолінгвістичної компетентності в учнів старшої школи. Мовні і концептуальні картини світу: Збірник наукових праць. – Ч1. (23). pp. 302-305.

Климов, І.В. (2007) Використання форм педагогічної діагностики для організації виховної роботи у професійному училищі-інтернаті. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (36). pp. 159-161.

Князева, О. В. (2010) Розвиток особистості учня як результат технології використання творчих завдань. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (54). pp. 98-101.

Ковальчук, В.А. (2005) Виховні системи загальноосвітньої школи: сутність, структура, функціонування. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). pp. 98-100.

Ковальчук, Н.П. (2008) Формування особистості студента у процесі соціалізації в умовах освітньо-виховного середовища педагогічного коледжу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (38). pp. 58-63.

Ковбасюк, Т.Л. (2009) Розвиток самостійності учнів основної школи в процесі формування вмінь працювати з історичними джерелами. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (47). pp. 126-133.

Коновальчук, І. І. (2010) Модели, структура и факторы продуктивности инновационних процессов в общеобразовательных учебных заведениях. Вектор науки. Тольяттинский государственный университет., 3 (3). pp. 71-76.

Коновальчук, І. І. (2010) Сутність, чинники та особливості іноваційного процесу в загальноосвітніх навчальних закладах. Імідж сучасного. Педагога. (5). pp. 26-28.

Королюк, О.М. (2009) Диференційований підхід до організації самостійної роботи студентів технічного коледжу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). pp. 236-239.

Королюк, О.М. (2007) Експериментальне дослідження ефективності технології організації самостійної роботи студентів технічного коледжу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (34). pp. 135-138.

Королюк, О.М. (2003) Особливості організації самостійної роботи студентів коледжу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). pp. 19-21.

Корінна, Л.В. (2007) Інноваційні технології при формуванні громадянських цінностей старшокласників. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (35). pp. 89-95.

Корінна, Л.В. (2005) Історико-педагогічна проблема формування громадянських цінностей старшокласників. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). pp. 136-138.

Корінна, Л.В. (2002) Виховання громадянськості старшокласників. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (9). pp. 213-215.

Корінна, Л.В. (2005) Старшокласники загальноосвітніх навчальних закладів України і громадянські цінності. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). pp. 76-80.

Корінна, Л.В. (2003) Формування громадянських цінностей старшокласників як науково теоретична проблема. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (12). pp. 173-175.

Кривонос, О.М. (2012) Використання інформаційно-комунікаційних технологій в навчанні. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка.

Кривонос, О.М. (2010) Діагностика інформаційно-комунікаційних компетентностей// Інформаційні технології і засоби навчання: електронне наукове фахове видання. Інформаційні технології і засоби навчання.

Кривонос, О.М. (2009) ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ БАКАЛАВРІВ МАТЕМАТИКИ З КУРСУ «ПРОГРАМУВАННЯ». Інформаційні технології і засоби навчання.

Кривонос, О.М. and Мануйлова, О.Д. (2011) ВИКОРИСТАННЯ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ РОЗРОБЦІ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСІБНИКІВ З ПРОГРАМУВАННЯ. Інформаційні технології і засоби навчання.

Крук, М. З. (2008) Проблеми шкільної фізичної культури у творчості О.Д. Бутовського та П.Ф. Лесгафта. Спортивний вісник Придніпров’я. pp. 25-28.

Крук, М.З. (2008) Роль фізкультурно-оздоровчих заходів у зміцненні здоров’я учнів загальноосвітніх шкіл України у 20-30-х рр. ХХ ст. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (38). pp. 37-40.

Куцевол, О.М. (2004) Кореляція проекту уроку та імпровізації в процесі творчої методичної діяльності вчителя літератури. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (15). pp. 19-23.

Л

Левківський, М.В. (1999) Нові навчальні технології. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (3). pp. 14-18.

Левківський, М.В. and Тернопільська, В.І. (2002) Соціальна відповідальність шкільного юнацтва: новітні технології формування. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (9). pp. 206-209.

Лещенко, М.П. (2002) Педагогічні ідеї Івана Огієнка і сучасна школа (на прикладі школи "Чарівний світ"). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (9). pp. 138-139.

Лутай, Майя (2004) До історії Польського педагогічного інституту. Українська полоністи (1). pp. 145-154.

Лісовський, А. М. (2010) Твори Валерія Шевчука і літературний розвиток учнів. Волинь-Житомирщини (20). pp. 362-366.

Лісовський, А. М. (2010) Творчість Т. Шевченка і духовний світ учнів сучасної школи. Волинь-Житомирщина (21). pp. 294-298.

М

Малiновська, Т. В. (2010) Поезія Т. Г. Шевченка у дитячому читанні. Волинь-Житомирщина (21). pp. 299-303.

Малiновська, Т. В. (2010) Світ дитинства в романі «Стежка в траві» В. Шевчука. Волинь-Житомирщина (20). pp. 367-371.

Малишев, В.В. and Замаскіна, П.І. (2008) Сприяння та перепони у функціонуванні спецкурсів (аналіз стану проблеми в шкільній практиці). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (39). pp. 66-69.

Мартинюк , М.В. (2007) Організація гурткової роботи в гімназіях гуманітарного спрямування. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (36). pp. 183-185.

Марцінко, Т.І. (2008) Роль учителя-мовника у процесі формування риторичних умінь в учнів середніх класів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (38). pp. 72-76.

Мельник, К. Ю. (2011) Вікові передумови відбору навчальних стратегій у вивченні іноземної мови на старшому етапі загальноосвітньої середньої школи. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. pp. 233-234.

Мельничук, О.І. (2002) Іван Огієнко і культура поведінки майбутніх робітників. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (9). pp. 186-188.

Мирончук, Н. М. (2010) Особливості життєвого самовизначення та формування професійних намірів старшокласників. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (52). pp. 71-74.

Мирончук, Н.М. (2010) Особенности жизненного самоопределения и формирования профессиональных намерений старшеклассников. Вектор науки Тольяттинского Государственного Университета. Серия : Педагогика, психология (3(3)). pp. 92-94.

Мирончук, Н.М. (2008) Позаурочна діяльність старших підлітків: аналіз стану організації та шляхи оптимізації. Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: зб. наук. праць, 1 (12). pp. 316-325.

Мирончук, Н.М. (2009) Технологія формування культури міжособистісних взаємин школярів у позаурочній виховній діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (46). pp. 33-37.

Мисечко, Є. М. and Федьович, М. В. (2012) Алгоритмічний підхід до розв'язування задач з механіки. [Teaching Resource] (Unpublished)

Мисечко, Є. М. and Федьович, М. В. (2012) Аналіз і методика вивчення розділу курсу фізики " Тиск твердих тіл, рідин і газів". [Teaching Resource] (Unpublished)

Мисечко, Є. М. and Федьович, М. В. (2012) Аналіз і методика вивчення розділу курсу фізики "Електричне поле". [Teaching Resource] (Unpublished)

Мисечко, Є. М. and Федьович, М. В. (2012) Координатний метод розв'язування задач з механіки. [Teaching Resource] (Unpublished)

Мисечко, Є. М. and Федьович, М. В. (2012) Лабораторні заняття з фізики. [Teaching Resource] (Unpublished)

Мисечко, Є. М. and Федьович, М. В. (2012) Методика вивчення механічних коливань і хвиль. [Teaching Resource] (Unpublished)

Мисечко, Є. М. and Федьович, М. В. (2012) Методика вивчення основ термодинаміки. [Teaching Resource] (Unpublished)

Мисечко, Є. М. and Федьович, М. В. (2012) Методика вивчення теплових і електричних явищ у 8 класі. [Teaching Resource] (Unpublished)

Мисечко, Є. М. and Федьович, М. В. (2012) Методика проведення комбінованого уроку. [Teaching Resource] (Unpublished)

Мисечко, Є. М. and Федьович, М. В. (2012) Методика проведення уроків вивчення нового матеріалу. [Teaching Resource] (Unpublished)

Мисечко, Є. М. and Федьович, М. В. (2012) Методика проведення уроків, присвячених розв’язуванню задач з фізики. [Teaching Resource] (Unpublished)

Мисечко, Є. М. and Федьович, М. В. (2012) Міжпредметні звязки у навчанні фізики. [Teaching Resource] (Unpublished)

Мисечко, Є. М. and Федьович, М. В. (2012) Організація і методика проведення екскурсій з фізики в середній школі. [Teaching Resource] (Unpublished)

Мисечко, Є. М. and Федьович, М. В. (2012) Планування навчальної роботи вчителя фізики. [Teaching Resource] (Unpublished)

Мисечко, Є. М. and Федьович, М. В. (2012) Розвиток знань учнів про будову і властивості речовини при вивченні фізики в середній школі. [Teaching Resource] (Unpublished)

Мисечко, Є. М. and Федьович, М. В. (2012) Розвязування задач з фізики як метод навчання. [Teaching Resource] (In Press)

Мисечко, Є. М. and Федьович, М. В. (2012) Самостійна робота учнів з фізики в середній школі. [Teaching Resource] (Unpublished)

Мисечко, Є. М. and Федьович, М. В. and Свищ, Б. В. (2012) Аналіз і методика вивчення теми "Закони постійного струму". [Teaching Resource] (Unpublished)

Мисечко, Є. М. and Федьович, М. В. and Свищ, Б. В. (2012) Вивчення агрегатних станів речовини в шкільному курсі фізики. [Teaching Resource] (Unpublished)

Мисечко, Є. М. and Федьович, М. В. and Свищ, Б. В. (2012) Методика вивчення електромагнітних коливань і хвиль. [Teaching Resource] (Unpublished)

Мисечко, Є. М. and Федьович, М. В. and Свищ, Б. В. (2012) Методика вивчення молекулярно-кінетичної теорії ідеального газу. [Teaching Resource] (Unpublished)

Мисечко, Є. М. and Федьович, М. В. and Свищ, Б. В. (2012) Методика вивчення основ електромагнетизму. [Teaching Resource] (Unpublished)

Мисечко, Є. М. and Федьович, М. В. and Свищ, Б. В. (2012) Методика розвитку знань учнів про гравітаційну взаємодію. [Teaching Resource] (Unpublished)

Мисечко, Є. М. and Федьович, М. В. and Свищ, Б. В. (2012) Методичні основи вивчення теми "Світлові кванти". [Teaching Resource] (Unpublished)

Мисечко, Є. М. and Федьович, М. В. and Свищ, Б. В. (2012) Науково-методичні основи вивчення оптики. [Teaching Resource] (Unpublished)

Мисечко, Є.М. and Федьович, М.В. (2012) Методика проведення уроків систематизації і узагальнення знань. [Teaching Resource] (Unpublished)

Михайлова, О.С. (2004) Науково-теоретичні засади соціокультурного виховання у середній школі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (17). pp. 24-27.

Михайлова, О.С. (2004) Формування особистості старшого школяра у процесі вивчення іноземної мови. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (19). pp. 179-183.

Михальчук, Н.О. (2004) Використання екзистенційних моделей у шкільному навчанні. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (17). pp. 48-51.

Москвіна, Т. П. (2009) Аналіз обдарованості та диференціація її видів. Матер. ХХХІІІ науково-практичної міжвузовської конференції.

Москвіна, Т. П. (2009) Погляди Івана Огієнка та його сподвижників щодо національної системи освіти. Іван Огієнко і сучасна наука та освіта. pp. 110-114.

Москвіна, Т. П. (2011) Формування духовних цінностей старшокласників на уроках художньої культури. Іван Огієнко і сучасна наука та освіта. pp. 192-196.

Мірошник, Л.М. and Рожкова, С.Г. and Грибан, Г.П. (1998) Активізація навчально-виховної роботи як засіб поліпшення дисциплінованості та успішності учнівської молоді у процесі занять фізичною культурою та спортом (На прикладі роботи Житомирської ДЮСШ при школі-інтернаті для дітей-сиріт. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (2). pp. 76-78.

Місечко, О. Є. (2005) Про викладання іноземних мов у середніх школах України (1786-1917). Шлях освіти (3). pp. 52-55.

Міхеєв, В.В. and Циганенко, М.П. (1998) Логічні та розвиваючі ігри при вивченні основ інформатики та обчислювальної техніки в початкових та середніх класах основної школи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (2). pp. 40-43.

Міхеєва, Г.М. (2002) Малакологічні дослідження кафедри зоології Житомирського педуніверситету та їх значення в розвитку пізнавальних інтересів студентів і учнів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (10). pp. 221-223.

Н

Некрутенко , О.Б. (2007) Школа Саммерхілл О.Нілла і проблеми вітчизняної шкільної освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (36). pp. 186-190.

Новицька , O.І. (2007) Організація навчально-виховного процесу у вальдорфських школах. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (36). pp. 191-193.

О

Овчаров, С. М. (2011) Психолого-педагогічні засади розвитку креативних здібностей школярів. ВІСНИК Житомирського державногодержавного університету імені Івана Франка (58). pp. 3-6.

Оксенюк, О.В. (2003) Духовність як алюзія сучасних реалій навчально-виховних технологій у загальноосвітній школі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (12). pp. 238-241.

Онищук, Л.А. (2005) Проектна парадигма розвитку початкової і основної шкіл. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (22). pp. 36-39.

Осипчук, Н. М. (2011) Критерії відбору стратегій для полегшення труднощів в оволодінні усним мовленням учнів старшого етапу. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. pp. 263-265.

П

Папіжук, В. О. (2010) Реформування змісту навчання в ліцеях загальної і технологічної освіти у Франції. Порівняльно-педагогічні студії (2). pp. 99-106.

Пастовенський, О. В. (2011) Моніторинг тенденцій розвитку системи управління загальною середньою освітою. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (55). pp. 84-87.

Петронговський, Р.Р. (2003) Патріотизм старшокласників: новітні технології виховання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (12). pp. 223-226.

Петронговський, Р.Р. (2002) Структура патріотизму старшокласників. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (9). pp. 165-167.

Пилипчук, В. В. (2011) Відеоматеріали як засіб формування аудитивних навичок учнів середнього ступеня навчання. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. pp. 278-280.

Плющик, Є. В. and Бабська, О. О. (2004) Музика в творчості Поетеси. Творча обдарованість учителя як передумова інноваційних процесів у початковій школі. Зб. наукових праць Всеукраїнської наук.-практ. конф. (27-29 квітня 2004 р.).. pp. 176-179.

Полулях, А.В. (2008) Іновації у формуванні здорового способу життя школярів сучасного загальноосвітнього закладу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (37). pp. 111-113.

Полулях, А.В. (2003) Організаційно-педагогічні умови формування здорового способу життя підлітків у школах нового типу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). pp. 118-120.

Полєвіков, І.О. (2007) Музично-педагогічна спадщина України як передумова реалізації особистісно орієнтованого виховання в музичній школі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (31). pp. 150-154.

Поплавська, С.Д. (2005) Комунікативна культура студентів медколеджу: підходи до формування. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). pp. 162-164.

Прокопова, О.П. (2003) Засоби української народної педагогіки в естетичному вихованні старшокласників. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (12). pp. 198-201.

Пруцакова, О.Л. (2003) Роль вчителя у екологічній ігровій діяльності школярів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (12). pp. 206-208.

Піддячий, М.І. (2006) Орієнтація старшокласників на професійну діяльність. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (30). pp. 37-40.

Р

Радчук, Марина and Грищук, Віктор (2014) Застосування деяких ортогональних систем координат при розвязуванні задач. ЖДУ ім. І.Франка. (Unpublished)

Ренькас, Б.М. (2010) Місце та роль профільного навчання в розвитку сучасних загальноосвітніх шкіл. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (49). pp. 118-122.

Рудишин, С.Д. (2008) Стан екологічної освіти в практиці вищої школи зарубіжних країн. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (40). pp. 81-85.

Рудницька, Н.Ю. (2003) Використання вчителями краєзнавчого матеріалу в навчально-виховному процесі: історико-педагогічний аспект. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (12). pp. 230-233.

С

Сахневич, І.Д. (2003) Деякі питання громадянського самовизначення учнів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). pp. 115-117.

Сбруєва, А.А. (2007) Нові підходи до створення альтернативних шкіл: сучасний досвід реформування середньої освіти США. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (36). pp. 38-42.

Сверчевська, І. А. (2005) Постнекласичні підходи до навчання математики. Математика в школі (5). pp. 8-11.

Сверчевська, І. А. (2008) Розвиток умінь старшокласників розвязувати конструктивні задачі. Дидактика математики: проблеми і дослідження: міжн. зб. наук. роб.. pp. 150-157.

Сверчевська, І.А. (2005) Компетентісний підхід до навчання учнів доведенням тверджень про геометричні тіла. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). pp. 213-215.

Семенець, С.П. (1998) Методичні вимоги до організаційних форм та засобів навчання математики з метою розвитку продуктивного мислення учнів старших класів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (2). pp. 36-39.

Семенюк, Т.В. (2002) І. Огієнко та сучасна школа. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (9). pp. 151-153.

Семенюк, Т.В. (2003) Проектно-конструкторська діяльність педагога за модульно-розвивального навчання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). pp. 24-27.

Серьогіна, І.Ю. (2005) Розвиток пізнавальної активності в процесі самостійної роботи як необхідна умова формування самоконтролю учнів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). pp. 232-235.

Слободянюк, О.М. (2008) Вивчення творчості А. Міцкевича в курсі зарубіжної літератури на пропедевтичному етапі навчання. Українська полоністика (8). pp. 136-144.

Смагіна, Т.М. (2010) Поняття та структура соціальної компетентності учнів як наукова проблема. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (50). pp. 138-142.

Суботницький, І.М. (2005) Шляхи формування естетичного ідеалу шкільного юнацтва. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). pp. 242-244.

Сіваєва, Н.П. and Темченко, Л.В. (2006) Використання поезії для формування естетичних смаків учнів середньої школи на уроках іноземної мови. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (29). pp. 108-110.

Сіваєва, Н.П. and Темченко, Л.В. (2005) Використання інноваційних технологій у груповій позакласній роботі з іноземної мови у ЗНЗ. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). pp. 206-207.

Сіваєва, Н.П. and Темченко, Л.В. (2004) Навчання іншомовного міжкультурного спілкування учнів старшої школи за допомогою проблемних завдань. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (19). pp. 218-222.

Сіваєва, Н.П. and Темченко, Л.В. (2005) Розвиток лексичної компетенції учнів старшого етапу загальноосвітньої школи з урахуванням соціокультурного компонента. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (22). pp. 43-45.

Т

Таргонський, Л.П. and Новицька, Т.Л. (2005) Про нестандартний виклад елементів математичного аналізу в середній школі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (20). pp. 114-117.

Тернопільська, В.І. (2003) Підготовка майбутнього вчителя до формування соціальної відповідальності старшокласників. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (12). pp. 219-222.

Тернопільська, В.І. (2005) Соціальний розвиток школяра як основа виховання соціально-комунікативної культури. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). pp. 85-89.

Тернопільська, В.І. (2007) Шляхи оптимізації процесу виховання соціально комунікативної культури підлітків. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (35). pp. 120-122.

Тимощук, Н.С. (2005) Інноваційні форми та методи особистісно орієнтованого виховання старшокласників у процесі позакласної роботи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). pp. 208-211.

Трохимова, З.В. (2005) Виховання гуманності і відповідальності в учнів бізнес-ліцею, які моделюють створення власної справи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). pp. 261-264.

У

Умынська, А.П. (2014) THE DEVELOPMENT OF A PROFESSIONAL REFLECTIVE FOREIGN LANGUAGE TEACHER IN TERMS OF PLURILIGUAL APPROACH. The Global English Teacher: Imрroving What Works and Fixing What Doesn’t. -114.

Умінська, А.П. (2014) DEVELOPING FUTURE FOREIGN LANGUAGE TEACHERS’ REFLECTIVE SKILLS ON THE BASIS OF COGNITIVE SEARCHING TASKS. Тривалий професійний розвиток: навички, цілі, виклики XXI століття. pp. 41-42.

Усатий, А. В. (2010) Твори Валерія Шевчука в позакласному читанні. Волинь-Житомирщина (20). pp. 372-375.

Ф

Федьович, Микола and Цмех, Наталія (2011) Теплові явища. Історія і методика їх вивчення в школі. [Teaching Resource]

Фонарюк, О.В. and Ленчу, І.Г. and Лось, Л.В. (2007) Доцільність фрагментарного застосування в ЗОШ методів нарисної геометрії. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (32). pp. 99-103.

Х

Хайрулліна, Ю.О. (2005) Інтеграція мистецтв у процесі художньо – естетичного розвитку учнів загальноосвітніх шкіл. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). 254-256.

Халін, В. В. (2010) Балади Т. Шевченка на загальному романтичному тлі світової літератури. Волинь-Житомирщина (21). pp. 160-165.

Халін, В. В. (2010) Розвиток літературно-художнього сприймання учнівської молоді при вивченні роману-балади Валерія Шевчука «Дім на горі». Волинь-Житомирщина (20). pp. 378-381.

Хомік, Є.В. and Бойчук, І.Д. (2007) Адаптація коледжу до Болонської системи освіти. Впровадження засад Болонської системи освіти : український і зарубіжний досвід : матеріали Всеукр. навчально-наук. конф.. pp. 210-212.

Хорова, Л.І. (2005) Сучасний урок - урок у системі особистісно зорієнтованого навчання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (20). pp. 118-120.

Ц

Цюряк, І. О. (2010) МУЗИЧНА ОСВІТА В ТУРЕЦЬКІЙ РЕСПУБЛІЦІ. Зб. наук. праць “Сучасна музика в сучасному світі” / [Ред. кол. М.А.Моісєєва (відп. ред.), С.В.Олійник, О.В.Плотницька].. pp. 121-128.

Ш

Шевцова, Л. С. (2010) Формування лексичних умінь та навичок (на основі творів Валерія Шевчука). Волинь-Житомирщина (20). pp. 382-389.

Шевцова, Л. С. (2010) Формування синтаксичних умінь та навичок (на основі творів Т. Г. Шевченка). Волинь-Житомирщина (21). pp. 323-332.

Шевцова, Л.С. (2008) Основні положення методики навчання синтаксису в процесі підготовки майбутніх філологів. Шляхи вдосконалення мовної компетенції сучасного педагога. pp. 41-45.

Шпак, М.М. (2003) Вплив педагогічної оцінки на емоційний стан учня. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). pp. 141-143.

Щ

Щерба, Н. С. (2007) Наукові підходи до побудови моделі іншомовної стратегічної компетенції учня загальноосвітньої школи. Вісник Житомирського державного університету ім. І. Франка (37). pp. 211-214.

Щерба, Н. С. and Барало, Л.В. (2012) ДИДАКТИЧНІ ПЕРЕДУМОВИ РОЗВИТКУ В УЧНІВ ЗНЗ ІНШОМОВНОЇ СТРАТЕГІЧНОЇ (ДІЯЛЬНІСНОЇ) КОМПЕТЕНЦІЇ. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка (101). pp. 353-355.

Щерба, Н.С. (2006) Місце стратегічної компетенції в загальній компетентнісній ієрархії середньої освіти: аспекти учіння і викладання іноземної мови. Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти та стратегії розвитку. pp. 100-103.

Щерба, Н.С. (2008) Наукові підходи до побудови моделі іншомовної стратегічної компетенції учня загальноосвітньої школи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (37). pp. 211-214.

Щерба , Н.С. (2007) Проблеми підготовки вчителя іноземної мови середнього спеціалізованого закладу освіти до формування в учнів стратегічної компетенції. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (36). pp. 219-222.

Щербак, І.В. (2003) Роль особистості вчителя у формуванні якостей громадянськості школярів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). pp. 147-150.

Я

Яворська, Т.Є. (2013) Ретроспективний аналіз профілактики дитячого травматизму на уроках фізичної культури. Teoretyczne i praktyczne innowacje naukowe, І (6). pp. 26-28. ISSN 978-83-63620-90-5 (t.3/1)

Яворська, Т.Є. and Бродецька , Н.В. and Гненна , Л.Ф. (2013) Профілактика дитячого травматизму на заняттях фізичної культури та спорту. Материалы 9 Международной научно-практической конференции «Новейшие научные достижения», 17. pp. 96-97. ISSN 978-966-8736-05-6

Яценко, С.Л. (2000) Основи розвитку особистісно-орієнтованої гімназичної освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (6). pp. 228-230.

Яценко, С.Л. (2007) Основні засади діяльності шкіл нового типу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (35). pp. 128-131.

This list was generated on Tue Jul 22 10:35:24 2014 EEST.