Проблема вивчення українського мистецтва слова у взаємозв’язках із зарубіжною літературою в історичному аспекті

Гордієнко, О. А. (2022) Проблема вивчення українського мистецтва слова у взаємозв’язках із зарубіжною літературою в історичному аспекті. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 1 (51). с. 468-473. ISSN 2308-4863

[img]
Перегляд
Text
Download (351kB) | Перегляд

Опис

Проблема вивчення творів літератури українських письменників у взаємозв’язках із творами зарубіжної літератури є досить актуальною та недостатньо вивченою, особливо в історичному аспекті. Вона набуває особливої актуальності у зв’язку з розглядом проблеми всебічного розвитку особистості, індивідуалізацією та диференціацією навчального процесу, зокрема, в новій українській школі. Також залишається актуальною проблема готовності вчителя до такої роботи у зв’язку з концепцією Нової української школи. Мета статті – проаналізувати проблему вивчення українського мистецтва слова у взаємозв’язках із зарубіжною літературою в історії методики. Основні завдання: аналітичний огляд, синтез, теоретичне узагальнення проблеми взаємопов’язаного вивчення української та зарубіжної літератур в історичному контексті. У процесі виконання поставлених завдань використовувалися методи дослідження: теоретичні – аналіз і синтез історичних і методичних джерел із проблеми дослідження; метод теоретичного прогнозування для визначення об’єкта, предмета, мети, гіпотези і завдань дослідження. Коротко узагальнено отримані результати, рекомендовано впровадити у навчальний процес підготовки майбутніх вчителів-словесників матеріали з історії методики в галузі проведення компаративного аналізу творів української та зарубіжної літератур. Проведене дослідження не вичерпує всіх аспектів проблеми. Зокрема, потребують подальших досліджень проблеми підготовки студентів – майбутніх учителів-словесників до проведення цілісного компаративного аналізу творів літератури, що можливо за умови достатньої теоретичної та практичної підготовки студентів, зокрема, усвідомлення ними художнього твору як структурованої єдності. Успішне розв’язання означених питань дасть змогу вибудувати досконалішу систему викладання методики літератури, що стане важливим кроком у забезпеченні якості гуманітарної освіти.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: взаємозв’язки літератур, взаємопов’язане вивчення літератур, літературна освіта, історичний аспект, історія методики літератури, студенти – майбутні вчителі-словесники
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра початкової освіти та культури фахової мови
Користувач, що депонує: ПК Кафедра
Дата внесення: 01 Лип 2022 12:31
Останні зміни: 01 Лип 2022 12:31
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/34304

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу