Гейміфікація в освіті: інноваційний підхід до залучення та мотивації учнів

Нехаєнко, К. О., Кривонос, О. М. (2023) Гейміфікація в освіті: інноваційний підхід до залучення та мотивації учнів. In: Комп'ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації - 2023 / Матеріали III Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів, Одеса, 28-29 жовтня 2023 р. - Одеса, Видавництво ОНТУ, 2023 р..

[img]
Перегляд
Text
Download (628kB) | Перегляд

Опис

Стаття розглядає застосування гейміфікації в національній системі освіти, яка перебуває на етапі трансформації. Гейміфікація - інноваційний підхід, який поєднує елементи гри з традиційним навчанням, сприяючи мотивації та залученню учнів до навчання. Дослідження розглядає основні принципи та методи гейміфікації в освіті на різних рівнях навчання. Воно також наголошує на перевагах гейміфікації, а саме – підвищену мотивацію, зацікавленість розвиток навичок та індивідуалізоване навчання. Однак стаття також вказує на складнощі, які можуть виникнути при впровадженні гейміфікації, такі як недостатність балансу між грою та освітою, нерівність доступу до технологій та потреба в підготовці вчителів. Важливість урахування цих аспектів при розробці плану впровадження гейміфікації в освітню систему підкреслюється для забезпечення успішного застосування цього методу. Ключові слова: гейміфікація, освіта, принципи гейміфікації, методи гейміфікації,технології в освіті, українська система освіти

Тип елементу : Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач, що депонує: Олександр Кривонос
Дата внесення: 07 Жов 2023 18:22
Останні зміни: 07 Жов 2023 18:22
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38059

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу