Нехаєнко К. О., Кривонос О. М. (2023) Гейміфікація в освіті: інноваційний підхід до залучення та мотивації учнів. In: Комп'ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації - 2023 / Матеріали III Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів, Одеса, 28-29 жовтня 2023 р. - Одеса, Видавництво ОНТУ, 2023 р..
Збірник конференції Комп'ютерні ігри та мультимедіа 2023-68-70.pdf
Завантажити (628kB) | Preview
Анотація
Стаття розглядає застосування гейміфікації в національній системі освіти, яка перебуває на етапі трансформації. Гейміфікація - інноваційний підхід, який поєднує елементи гри з традиційним навчанням, сприяючи мотивації та залученню учнів до навчання. Дослідження розглядає основні принципи та методи гейміфікації в освіті на різних рівнях навчання. Воно
також наголошує на перевагах гейміфікації, а саме – підвищену мотивацію, зацікавленість розвиток навичок та індивідуалізоване навчання. Однак стаття також вказує на складнощі, які можуть виникнути при впровадженні гейміфікації, такі як недостатність балансу між грою та
освітою, нерівність доступу до технологій та потреба в підготовці вчителів. Важливість урахування цих аспектів при розробці плану впровадження гейміфікації в освітню систему
підкреслюється для забезпечення успішного застосування цього методу.
Ключові слова: гейміфікація, освіта, принципи гейміфікації, методи гейміфікації,технології в освіті, українська система освіти
Тип ресурсу: | Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття) |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Відділи: | Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій |
Користувач: | Олександр Миколайович Кривонос |
Дата подачі: | 07 Жовт 2023 18:22 |
Оновлення: | 07 Жовт 2023 18:22 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38059 |