Євдоченко, О. С., Анічкіна, О. В., Авдєєва, О. Ю., Писаренко, С. В.
(2024)
Використання цифрових інструментів на уроках хімії в 10 класі: можливості та перспективи.
Наукові інновації та передові технології (Серія «Державне управління», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Психологія», Серія «Педагогіка») (36).
pp. 1153-1165.
ISSN 2786-5274
Abstract
У статті розглянуто можливості застосування цифрових інструментів на уроках хімії. На основі аналізу Навчальної програми з хімії для закладів загальної середньої освіти 10-11 класи (рівень стандарту) виокремлено навчальні ресурси, які варто застосовувати в педагогічній діяльності з метою формування та розвитку ключових компетентностей учнів. В роботі наведено переваги застосування QR-кодів у реалізації навчального процесу. До таких переваг належать: мобільність, універсальність, компактність, доступність, зручність. Зауважено, що QR-коди зручно використовувати для швидкої візуалізації теоретичного матеріалу та створення посилань на мультимедійні джерела, вебресурси, дидактичні ігри, гугл форми тощо. Наведено приклади використання вебдодатку Мolview з метою створення 2D та 3D моделей органічних сполук, що значно пожвавлює освітній процес, забезпечує розуміння структури та порядку розташування атомів у молекулах органічних речовин. Доведено простоту та зручність використання вебдодатку Мolview під час онлайн та офлайн навчання, на уроках хімії і в позаурочний час. Однією із цікавих технології візуалізації визначено скрайбінг. Наведено класифікацію скрайбінгу (мальований, аплікаційний, магнітний, фланелегранний , 3D-скрайбінг, відеоскрайбінг). Перевагами методу скрайбінгу визначено: сучасність, оригінальність, лаконічність, образність, виникнення позитивних емоцій, краще запам’ятовування навчального матеріалу, можливість перегляду в зручний для учня час. Розглянуто можливість створення відеоскрайбінгу із застосуванням онлайн-сервісу PowToon. Зроблено висновки про позитивний вплив цифрових інструментів на розвиток ключових компетентностей учнів на уроках хімії.
Actions (login required)
|
View Item |