КОНЦЕПТ як ментальна одиниця представлення знань: семантико-когнітивний аспект

Колесник, В. В. (2022) КОНЦЕПТ як ментальна одиниця представлення знань: семантико-когнітивний аспект. Сучасні філологічні дослідження та навчання іноземної мови в контексті міжкультурної комунікації: Збірник студентських наукових робіт (XV). pp. 112-115.

[img]
Preview
Text
Download (542kB) | Preview
Official URL: http://eprints.zu.edu.ua/34729/
Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education
L Education > LB Theory and practice of education > LB1603 Secondary Education. High schools
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Intercultural Communication and Foreign Language Education
Depositing User: лаборант Юлія Харчишина
Date Deposited: 07 Dec 2022 09:41
Last Modified: 07 Dec 2022 09:41
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/35246

Actions (login required)

View Item View Item