Items where Subject is "L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: W | Є | І | А | Б | В | Г | Д | Ж | З | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Я
Number of items at this level: 283.

W

Wolny, Вarbara (2008) Edukacja przedszkolna skierowana ku wartościom. Українська полоністика (5). pp. 125-135.

Є

Єрмак, В. І. (2005) Міжпредметні зв’язки як засіб формування навчально-пізнавальної культури молодших школярів на уроках рідної мови. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). pp. 91-94.

Єршова, Л. М. (2015) Розвиток ідеї виховного ідеалу в науковій спадщині викладачів і випускників Київської духовної академії. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (80). pp. 90-93. ISSN 2076-6173

І

Ілліна, О. В. and Павленко, О. А. (2009) Адаптативно-розвиваюча соціалізація молодших школярів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (44). pp. 26-29.

Іщук, О. С. (2015) Формування інтелектуальних вмінь учнів початкової школи засобами етнодидактичної гри. [Experiment] (Unpublished)

А

Альшевська, Н. М. (2015) Духовно-етичне виховання молодших школярів в умовах діяльності гуртків позашкільних закладів. Проблеми освіти: Наук-метод. зб. (85). pp. 14-19.

Альшевська, Н. М. (2015) Нові форми здобуття дошкільної освіти. Проблеми освіти: збірник наукових праць. – Спецвипуск. – Вінниця-Київ, 2015.. pp. 5-10.

Антонова, О. Є. and Вітвицька, С. С. and Дубасенюк, О. А. and Сидорчук, Н. Г. and Березюк, О. С. and Мирончук, Н. М. (2016) Нові технології навчання: наук.-метод. збірник. Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України. – Київ.

Антонова, О. Є. (2013) Здоров’язбереження учнів початкової школи як засіб досягнення сталого розвитку держави. Сталий розвиток: проблеми та перспективи : зб. наук. праць. pp. 232-241.

Антонова, О. Є. (2012) Особливості роботи вчителя початкової школи із здоров’язбереження учнів. Проблеми сучасної педагогічної освіти. Сер.: Педагогіка і психологія. – Зб. статей: – Ялта, 2 (37). pp. 112-119.

Аполлонова, С. Ю. (2009) Проектування особистісно-розвивального середовища для дітей молодшого шкільного віку. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (44). pp. 105-109.

Б

Басюк, Н. А. (2009) Виховання групової морально ціннісної орієнтація школярів як педагогічна проблема. In: Науково-практична міжвузівська конференція, присвяченої Дню університету, 16-18 березня 2009 р..

Басюк, Н. А. (2014) Комунікативна культура педагога вищої школи як головний аспект педагогічного спілкування. Магістр медсестринства: Український науково-практичний журнал (11). pp. 51-56.

Басюк, Н. А. (2012) Сучасні форми і методи екологічного виховання молодших школярів. Тези міжвузівської науково-практичної конференції, присвяченої Дню науки, 2. pp. 385-386.

Басюк, Н. А. (2006) Творчий підхід учителя у формуванні почуття відповідальності молодших школярів. Наукові записки Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. (15). pp. 183-186.

Басюк, Н. А. (2015) Формування ціннісного ставлення молодших школярів до власного здоров’я. Магістр медсестринства: Український науково-практичний журнал (2(13)). pp. 36-39.

Басюк, Н. А. and Гужанова, Т. С. (2015) Використання ідей Вальдорфської педагогіки у моральному вихованні сучасних молодших школярів. Проблеми освіти: зб. наук. праць (85). pp. 6-10.

Басюк, Н. А. and Гужанова, Т. С. and Рудницька, Н. Ю. (2015) Формування соціальної компетентності молодших школярів у навчально-виховному процесі початкової школи. Проблеми освіти: зб. наук. праць (84). pp. 10-14.

Басюк, Н. А. and Тарнавська, Н. П. (2012) Роль учнівського колективу у розвитку гуманної особистості. Сучасні технології навчання і виховання дітей дошкільного та молодшого шкільного віку: збірник науково-методичних праць. pp. 13-16.

Басюк, Н. А. and Тарнавська, Н. П. (2013) Формування готовності майбутніх педагогів до встановлення гуманних стосунків з учнями. Гуманізація педагогічної взаємодії у творчості Василя Сухомлинського (13). pp. 50-53.

Басюк, Н. А. (2009) Виховання групової морально ціннісної орієнтації школярів як педагогічна проблема. Тези XXXIV науково-практичної міжвузівської конференції, присвяченої. pp. 119-120.

Басюк, Н. А. (2009) Загальнонавчальні заклади альтернативного типу та експериментальні заклади. In: Педагогічні здобутки житомирян. Знання України, Київ, pp. 162-216.

Басюк, Н. А. (2007) Орієнтири вчителя у моральному вихованні молодших школярів. Орієнтири вчителя у моральному вихованні молодших школярів (2). pp. 30-34.

Басюк, Н. А. (2010) Психологічні основи уроків освітньої галузі «Людина і світ» у початковій школі. Збірник науково-методичних праць молодих. pp. 3-5.

Басюк, Н. А. (2009) Соціальна група як простір для виховання ціннісних орієнтацій школярів. Наукові записки: [збірник наукових статей] (80). pp. 183-186.

Басюк, Н. А. (2006) Українська народна казка у вихованні моральних почуттів молодших школярів. Вісник Львівського університету. Серія педагогічна. – Вип. 22. (22). pp. 135-140.

Басюк, Н. А. (2007) Формування готовності майбутніх учителів початкової школи до творчої діяльності. Творча особистість учителя (16). pp. 112-115.

Басюк, Н. А. (2005) Педагогічні умови виховання почуття відповідальності в учнів 1-4 класів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). pp. 148-150. ISSN 2076-6173

Басюк, Н. А. (2003) Самоврядування як технологія формування почуття відповідальності молодших школярів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). pp. 105-108. ISSN 2076-6173

Березенська, Л. І. and Вінярська, Г. В. (2005) Використання автентичних скоромовок як засобу формування іншомовної фонетичної компетенції учнів початкової школи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (22). pp. 67-70.

Березенська, Л. І. and Сіваєва, Н. П. and Барало, Л. В. (2008) Формування соціокультурної компетенції майбутнього вчителя початкової школи як складової іншомовної комунікативної компетенції. Вісник ЖДУ імені Івана Франка (39). pp. 97-100.

Березюк, О. С. and Мудра, О. (2014) Рефлексивна складова дидактичної підготовки учителів початкової школи в умовах сучасної освітньої системи. Тенденції модернізації національних освітніх систем.

Березюк, Ю. В. (2012) Естетичні чинники ефективного навчання іноземної мови в початковій школі. Естетичне виховання дітей та молоді: теорія, практика, перспективи розвитку: збірник наукових праць / за ред. О. А. Дубасенюк, Н. Г. Сидорчук. pp. 356-362.

Бондар, О. В. (2014) «Підготовка майбутніх учителів початкової школи до роботи з батьками учнів». [Experiment] (Unpublished)

Бургуй, О. В. (2005) Групова казкотерапія в особистісно орієнтованому вихованні дітей. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). pp. 203-205.

Бігич, О. Б. (2003) Передумови та складники системи методичної освіти майбутнього вчителя іноземної мови початкової школи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (12). pp. 129-132.

Бірюк, Л. Я. (2004) Формування комунікативної компетентності з російської мови у процесі професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (19). pp. 58-62.

В

Васильченко, А. І. and Новодон, Т. О. and Тарнавська, Н. П. (2012) Казка як засіб виховання та розвитку дитини. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. pp. 26-30.

Висоцька, О. В. (2014) «ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАСОБАМИ НАРОДОЗНАВСТВА». [Experiment] (Unpublished)

Власюк, Т. В. (2005) Технологія навчання комунікативного читання у початковій школі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (22). pp. 46-48.

Вознюк, О. В. (2015) Системна психокорекція "дітей дощу" та "дітей сонця". Ідеї гуманної педагогіки та сучасна система інклюзивного навчання : зб матер Всеукр. науково-метод. конференції. pp. 61-68.

Вознюк, О. В. (2012) Місце казки у дошкільному вихованні та початковій освіті. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. pp. 30-37.

Вознюк, О. В. (2014) Нова парадигма моделювання та розвитку історико-педагогічного процесу. Project Report. Житомир Вид-во ЖДУ ім. І. Франка 2014.

Вознюк, О. В. (2015) Розвиток суб’єкту освітнього процесу як громадянина-патріота у сфері соцієтальних рис українського етносу. Сталий розвиток: проблеми та перспективи. p. 24.

Вознюк, Т. В. (2015) Формування педагогічної культури батьків учнів початкової школи засобами народного мистецтва. Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Волохата, К. М. (2015) Підготовка вчителів початкових класів до формування в учнів хімічних понять на уроках природознавства. Проблеми освіти: збірник наукових праць. – Спецвипуск. pp. 32-36.

Вітвицька, С. С. (2007) Специфіка взаємин шестирічних першокласників. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (35). pp. 79-82.

Г

Гаврилець, Л. В. and Сорочинська, О. А. (2012) Роль сюжетно-рольової гри в екологічному вихованні дошкільників. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. pp. 38-40.

Гакалець, Т. М. and Клименюк, Ю. М. (2012) Математична обдарованість та подальший її розвиток на уроках математики у початкових классах. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. pp. 235-238.

Гакалець, Т. М. and Кондратюк, І. І. and Кучер, Т. О. and Орел, Л. О. (2012) Самостійна робота учнів початкових класів на уроках математики. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. pp. 238-241.

Гетьман, І. В. and Сидорчук, Н. Г. (2015) Театральне мистецтво як засіб формування естетичних смаків в учнів початкових класів. [Experiment] (Unpublished)

Глушенко, В. І. (2015) Дидактичні засади розвитку інтелектуальних здібностей учнів початкової школи засобами інтерактивних технологій. [Experiment] (Unpublished)

Глущук, В. В. and Піддубна, О. М. (2012) Ознайомлення молодших школярів з видами і жанрами образотворчого мистецтва. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. pp. 242-244.

Глівінська-Шуляк, О. Г. (2015) Реалізація соціокультурної змістової лінії початкової мовної освіти засобами краєзнавчого матеріалу Житомирщини. [Experiment]

Гніда, Г. П. (1998) Читацькі інтереси молодших школярів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (2). pp. 90-91.

Головенко, М. (2015) Формування моральних якостей учнів початкової школи в процесі навчання. [Experiment] (Unpublished)

Голяченко, Я. Г. and Примак, Ю. О. and Тарнавська, Н. П. (2012) Формування світогляду дитини дошкільного віку через сприйняття іграшки. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. pp. 70-75.

Гордієнко, О. А. and Шевчук, Т. О. (2004) Робота над словом на уроках української мови в початкових класах. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (14). pp. 62-65. ISSN 2076-6173

Гордієнко, О. А. and Шевчук, Т. О. (2010) Система творчих робіт на уроках української мови та читання в початкових класах. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (49). pp. 16-20. ISSN 2076-6173

Горобченко, Н. В. (2013) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ДИСКУРСИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ НА ПОЧАТКОВОМУ СТУПЕНІ НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОГО ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ. Наукові записки. Серія «Філологічна» (33). pp. 173-175.

Господарчук, М. (2015) Педагогічна взаємодія сім’ї і школи у моральному вихованні молодших школярів. [Experiment] (Unpublished)

Граб, Тетяна and Рудницька, Н. Ю. (2012) Моральне виховання молодших школярів. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. pp. 261-263.

Груша, Л. О. (2009) Методика та зміст роботи з виховання емоційної культури дітей 6-10 років. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (47). pp. 117-120.

Грушко, О. В. (2005) Умови розвитку творчих здібностей молодших школярів у процесі мовленнєвої діяльності. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). pp. 170-172.

Грінченко, Г. Ф. and Гришенкова, Т. О. (1998) Моральне виховання молодших школярів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (1). pp. 9-12.

Грінькова, Ю. І. (2015) Виховання патріотичних почуттів учнів початкових класів засобами краєзнавства. [Experiment] (Unpublished)

Гужанова, Т. С. (2011) КТС як одна з форм організації життедіяльності у літньому оздоровчому таборі. Професійно-компетентнісне становлення майбутніх педагогів початкової та дошкільної освіти у ВНЗ. pp. 11-14.

Гужанова, Т. С. and Рудницька, Н. Ю. (2005) Вплив художньо-естетичної діяльності на формування духовності молодших школярів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). pp. 38-40. ISSN 2076-6173

Гуменюк, Ю. О. and Сорочинська, О. А. (2012) Підготовка майбутніх учителів початкових класів до впровадження в навчальний процес здоров'язберігаючих технологій. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. pp. 266-270.

Гуринчук, Тетяна and Рудницька, Н. Ю. (2012) Завдання і зміст громадянського виховання учнiв початкових класiв. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. pp. 270-272.

Д

Данильченко, М. (2014) «Формування досвіду моральної поведінки учнів початкових класів у навчально – виховному процесі». [Experiment] (Unpublished)

Дашинська, О. (2006) Художня обдарованість учнів як проблема педагогічної практики початкової школи. Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти та стратегії розвитку: Зб. наук. праць / За заг. ред. О.А. Дубасенюк, Л.В. Калініної, О.Є. Антонової. pp. 191-193.

Деркач, О. І. (2012) Проблема формирования природоохранного опыта младших школьников в педагогическом наследии В. Сухомлинского. Вектор науки ТГУ (1(8)). pp. 122-124.

Деркач, О. І. (2011) Взаємодія вчителя та дітей у формуванні природоохоронного досвіду засобами проблемного навчання. Теорія і практика підготовки майбутніх учителів до педагогічної дії : зб. матеріалів конференції. pp. 117-119.

Дорошенко, Т. В. (2005) Виховання емоційної культури молодших школярів засобами інтегрованого вивчення предметів мовно-літературного циклу та музики. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). pp. 41-44.

Дубасенюк, О. А. and Васильєва, Р. Ю. and Толстова, О. В. (2016) Нові технології навчання: наук.-метод.зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України. Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України. – Київ.

Дуплійчук, О. М. (2012) ОСОБИСТІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК ЗАПОРУКА ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Сучасна наука: теорія і практика, 2. pp. 8-11.

Дяченко, О. В. and Сорочинська, О. А. (2012) Українські звичаї і традиції як засіб екологічного виховання дошкільників. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. pp. 99-101.

Дячок, І. В. (2015) Формування світогляду молодших школярів у процесі виховання. [Experiment] (Unpublished)

Дєньгаєва, С. В. (2012) ВИКОРИСТАННЯ МЕДІАОСВІТНІХ ІГОР ДЛЯ ФОРМУВАННЯ МЕДІАОСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Перспективи раннього навчання іноземних мов в Україні та за кордоном. pp. 213-236.

Діхтяренко, З. М. (2003) Формування наполегливості молодших школярів засобами фізичної культури. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). pp. 138-140.

Ж

Жека, Т. С. (2015) Розвиток критичного мислення молодших школярів на уроках рідної мови в 34 класах. [Experiment] (Unpublished)

Жовноватюк, Ю. А. (2010) Проблема формування особистості молодшого школяра в історії педагогічної думки України. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (50). pp. 186-189.

Жуковська, Л. О. and Клименюк, Ю. М. (2014) Взаємодія школи і сім'ї в розвитку обдарованих дітей молодшого шкільного віку. ЖДУ ім. І.Франка.

З

Залібовська – Ільніцька, З. В. (2003) Готовність майбутніх учителів до формування комунікативної компетентності молодших школярів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (12). pp. 179-181. ISSN 2076-6173

Залібовська – Ільніцька, З. В. (2004) Категорійний аналіз базових понять дослідження проблеми формування комунікативної компетентності майбутніх учителів початкової школи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (14). pp. 45-46.

Зимовець, О. А. (2014) Формування організаторських умінь майбутніх учителів гуманітарних дисциплін засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Інформаційні технології і засоби навчання, 44 (6). pp. 22-32. ISSN 2076-8184

Зозуля, Н. І. (2014) Формування професійної спрямованості майбутніх учителів початкової школи у процесі вивчення психолого-педагогічних дисциплін. ЖДУ ім. І. Франка.

Зубенко, Т. В. (2003) Шляхи удосконалення методичної підготовки вчителів іноземної мови початкових класів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (12). pp. 212-214.

К

Казанжи, І. В. (2003) Підготовка студентів факультетів початкових класів до позаурочної виховної роботи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (12). pp. 104-107.

Казмерчук, Ірина and Федорова, М. А. (2012) Естетичне виховання дошкільників засобами природи. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. pp. 107-110.

Каленюк, І. С. and Танська, В. В. (2012) Підготовка майбутніх учителів початкових класів до використання дидактичних ігор на уроках природознавства. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. pp. 290-292.

Калініна, Л. В. (2013) "Особливості формування соціокультурної компетенції учнів початкової школи". Наукові записки. Серія "Філологічна" (33). pp. 179-182.

Калініна, Л. В. (2012) ЛІНГВОКУЛЬТУРОЗНАВЧИЙ АСПЕКТ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Перспективи раннього навчання іноземних мов в Україні та за кордоном. pp. 47-59.

Калініна, Л. В. (2012) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Наукові записки. Серія "Філологічна" (33). pp. 179-182.

Калініна, Л. В. (2013) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ СОЦІОКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Наукові записки. Серія «Філологічна» (33). pp. 179-182.

Калініна, Л. В. and Самойлюкевич, І. В. and Березенська, Л. І. (2005) Особливості організації та проведення індивідуальної позакласної роботи з англійської мови у початковій школі. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). pp. 18-22. ISSN 2076-6173

Карпушенко, Г. А. (2009) Технології особистісно орієнтованого навчання і виховання в практиці сучасної початкової школи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (44). pp. 116-120.

Кисельова, М. В. and Сорочинська, О. А. (2012) Освітня технологія «довкілля» в сучасному ДНЗ. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. pp. 110-112.

Клименюк, Ю. М. (2009) Наукові підходи до визначення готовності майбутнього вчителя початкової школи до навчання обдарованих учнів. Українська полоністика (6). pp. 133-139.

Ковалик, Л. В. and Усатий, В. Д. (2012) Роль словникової роботи в розвитку комунікативних мовленнєвих умінь молодшого школяра. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. pp. 299-304.

Козюк, А. М. and Коновальчук, О. П. and Комісарук, В. В. (2009) Технологія рівневої диференціації у навчанні молодших школярів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (44). pp. 121-126. ISSN 2076-6173

Колесник, Н. Є. (2015) Теорія і практика підготовки вчителя початкової школи до формування предметно-перетворювальної компетентності учнів: інтегративний підхід. Проблеми освіти: Наук-метод. зб. Спецвипуск (85). pp. 58-63.

Колесник, Н. Є. (2015) Формування предметно-перетворювальної компетентності майбутнього вчителя початкової школи засобами арт-технологій. Проблеми освіти: збірник наукових праць. – Спецвипуск. pp. 51-56.

Колесник, Н. Є. (2014) Модернізація системи підготовки майбутніх педагогів: проектно-технологічний підхід. International scientific professional periodical journal «THE UNITY OF SCIENCE». pp. 53-54.

Колесник, Н. Є. (2005) Організація художньо-технічної творчості учнів початкових класів у позанавчальний час. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). pp. 229-231. ISSN 2076-6173

Колесник, Н. Є. (2005) Організація художньо-технічної творчості учнів у позашкільних закладах освіти. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). pp. 168-170. ISSN 2076-6173

Колесник, Н. Є. (2009) Основи курсового дослідження з методики викладання трудового навчання у початкових класах. Other. Видавництво Житомирського державного університету імені Івана Франка.

Колесник, Н. Є. (2003) Розвиток в учнів початкових класів творчих здібностей через художнє пізнання, ігрову фантазію та мистецтво на уроках праці й малювання. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). pp. 54-56. ISSN 2076-6173

Колесник, Н. Є. (2013) Технология поэтапной подготовки будущих учителей начальной школы к формированию предметно-преобразующей компетентности учеников. Вектор науки ТГУ (2(13)). pp. 146-149. ISSN 2073-5073

Колоскіна, О. А. (2005) Формування елементів національної свідомості та самосвідомості молодшого школяра на основі цінностей народного календаря. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). pp. 232-235.

Кондратюк, І. І. and Колесник, Н. Є. (2012) Роль та місце мистецтва «орігамі» у розвитку здібностей дитини. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. pp. 310-313.

Коновальчук, І. І. (2010) Модели, структура и факторы продуктивности инновационних процессов в общеобразовательных учебных заведениях. Вектор науки. Тольяттинский государственный университет., 3 (3). pp. 71-76.

Коновальчук, І. М. (2013) Особистісні особливості дітей молодшого шкільного віку як суб’єктивні чинники їх конфліктів з батьками. Збірник наукових праць Інституту психології ім.. Г.С.Костюка АПН України, 1. pp. 178-190.

Коновальчук, І. М. (2010) Особливості конфліктної взаємодії батьків з молодшими школярами: експериментальне дослідження. Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С.Костюка (5). pp. 192-205.

Коновальчук, І. М. (2006) Сімейні взаємовідносини й особливості соціалізації дитини. Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України. pp. 171-176.

Коновальчук, І. М. and Коновальчук, І. І. (2008) Особливості формування мотивації навчальної діяльності у молодших школярів в умовах взаємодії зі значущими іншими. Цінності орієнтації навчальної діяльності учнів загальноосвітніх навчальних закладів у контексті сучасних вимог до освіти: Науково-методичний збірник. pp. 51-56.

Коновець, І. М. (2010) Сфери конфліктної взаємодії батьків з дітьми молодшого шкільного віку. Вісник ХНПУ імені Г.С.Сковороди. (37). pp. 168-178.

Коркішко, О. Г. (2007) Патріотичне виховання: досвід сучасної школи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (36). pp. 73-75.

Король, Л. М. and Вишина, А. Ю. (1998) Дослідження особливостей емпатійності молодших школярів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2). pp. 68-71. ISSN 2076-6173

Коротка, А. В. (2003) Розв’язання проблем соціалізації особистості шляхом створення ситуацій "інтелектуального протистояння" на уроках української мови в початкових класах. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). pp. 38-40.

Космачева, Н. В. (2010) Особливості формування духовно-моральних цінностей у дітей дошкільного віку. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (50). pp. 109-112.

Костюк, О. Ю. (2007) Організаційно-педагогічні умови становлення та розвитку початкової релігійної освіти на Волині у ХІХ – на початку ХХ століття. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (34). pp. 139-143.

Косякевич, О. В. (2009) Технологія диференційованого навчання молодших школярів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (44). pp. 127-130.

Красовська, О. О. (2013) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ У ГАЛУЗІ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (69). pp. 113-116. ISSN 2076-6173

Криворучко, Т. В. (2006) Використання інтерактивних технологій при навчанні іншомовного комунікативного читання соціокультурних текстів у початковій школі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (29). pp. 92-95.

Кузьменко, Г. М. (2015) Формування естетичних цінностей учнів початкових класів засобами народної іграшки. [Experiment] (Unpublished)

Курило, Н. О. (2012) Психофізіологічний та соціально-психологічний портрет сучасного шестирічного учня. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (61). pp. 90-94.

Кучер, Т. О. and Колесник, Н. Є. (2012) Методика та організація проведення уроків трудового навчання в початкових класах з використанням елементів мистецтва «оригамі». Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. pp. 333-337.

Кучерук, О. А. (2006) Образна природа семантики кольороназв в українських фразеологізмах. Дивослово (12). pp. 40-42.

Кісіль, В. В. (2015) Організаційно-педагогічні умови взаємодії вчителя початкової школи з батьками учнів з однодітних сімей. [Experiment] (Unpublished)

Л

Лаухіна, І. С. (2007) Особливості релігійної освіти учнів шкільного віку на Сході Франції. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (36). pp. 166-169.

Лахно, О. Г. (2015) Оцінка ефективності інтегрального психомоторного розвитку для дітей 2-го – 4-го років життя. Фізичне виховання та спорт у контексті держної програми розвитку фізичної культури В Україні: досвід, проблеми, перспективи. pp. 113-118.

Левченко, С. Л. (2015) Індивідуальний підхід до вивчення іноземної мови дітьми шестирічного віку. [Experiment] (Unpublished)

Литвиненко, С. А. (2003) Професіографічний моніторинг у підготовці майбутніх учителів початкових класів до соціально-педагогічної діяльності. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (12). pp. 190-193.

Литньова, І. Ф. (2012) Ігрові завдання як засіб контролю розвитку лексичної компетенції молодших школярів. Перспективи раннього навчання іноземних мов в Україні та за кордоном/колективна монографія за заг.редакцією І.В.Самойлюкевич. pp. 320-333.

Лихвар, В. Д. (2013) ОБҐРУНТУВАННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ РОЗВИТКУ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОГО ПОТЕНЦІАЛУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У ПРОЦЕСІ ОБРАЗОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (67). pp. 53-57. ISSN 2076-6173

Лукашенко, Н. В. and Клименюк, Ю. М. (2012) Розвиток пізнавальної самостійності молодших школярів при вивченні математики. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. pp. 341-344.

Луценко, Л. К. (2007) Головні принципи організації навчально-виховного процесу у школі вільного виховання Олександра Нілла /. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (36). pp. 179-182.

М

Макарова, О. В. (2015) Підготовка майбутніх вчителів початкової школи до здійснення національно-патріотичного виховання учнів. [Experiment] (Unpublished)

Максименко, Н. А. (2005) Інтегрований підхід до організації образотворчої діяльності молодших школярів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). pp. 201-204.

Максимова, О. О. (2010) Ідея досягнення успіху дітьми у доробку Івана Огієнка. Іван Огієнко у діалозі культур і духовності (Огієнківські читання у Чудодієвому): Збірник наукових праць. pp. 256-267.

Максимова, О. О. (2015) Ідея толерантності у гуманітарних науках. Наукові записки: збірник наукових статей (122). pp. 116-123.

Максимова, О. О. (2015) Вплив мікроклімату на успішність молодших школярів в умовах сталого розвитку. Сталий розвиток: проблеми та перспективи. pp. 192-202.

Максимова, О. О. (2010) Досягнення успіху старшими дошкільниками в ігровій діяльності. Наукові записки: збірник наукових статей. pp. 127-133.

Максимова, О. О. (2016) Комунікативна компетентність вчителя початкової школи. Молодь і ринок: щомісячний науково-педагогічний журнал (136).

Максимова, О. О. (2012) Особистісно орієнтована модель освіти у світлі досягнення успіху дитиною. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. pp. 153-157.

Максимова, О. О. (2015) Особливості валеологічної освіти майбутніх педагогів. Забезпечення якісної підготовки майбутніх бакалаврів дошкільної освіти в процесі використання сучасних технологій: збірник матеріалів Міжнародної (заочної) науково-практичної конференції. pp. 139-145.

Максимова, О. О. (2014) Особливості становлення взаємин молодших школярів (психолого-педагогічний аспект). Наукові записки. Серія "Психолого-педагогічні науки" (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя) (5). pp. 38-43.

Максимова, О. О. (2014) Педагогічні домінанти розвитку особистісного потенціалу молодшого школяра. Нові технології навчання: наук.-пед. зб. (81). pp. 49-52.

Максимова, О. О. (2010) Підготовка майбутнього вихователя до створення ситуації успіху в ігровій діяльності дошкільників. Актуальні проблеми сучасної дошкільної та шкільної педагогіки: Збірник науково-методичних праць молодих дослідників. pp. 12-16.

Максимова, О. О. (2015) Толерантність як складова морального виховання. Наукові записки: збірник наукових статей (128). pp. 101-108.

Максимова, О. О. (2015) Толерантність: від епохи Відродження до сьогодення. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова Серія 11. (20). pp. 172-180.

Максимова, О. О. (2015) Толерантність: погляд на проблему. Формування дидактичної компетентності педагогів дошкільної та початкової освіти. pp. 60-64.

Максимова, О. О. (2016) Фактори впливу на формування соціальної компетентності дитячої особистості. Сучасні тенденції і пріоритети компетентнісного підходу в підготовці майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти. pp. 104-109.

Максимова, О. О. (2009) Формування успішної особистості шестирічного першокласника (експериментальне дослідження). Збірник наукових працьУманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. pp. 124-130.

Максимова, О. О. (2015) Фізична культура і тренування дітей як шлях до формування і зміцнення здоров’я. Теоретико-методичні засади організації навчально-виховного процесу у ДНЗ та початковій школі. pp. 13-17.

Максимова, О. О. (2003) Шляхи досягнення успіху дітьми-шестирічками. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). pp. 101-104. ISSN 2076-6173

Малинівська, О. А. (2010) Formation Of The Lexical Competence At The Pre-school Level. Студенство. Наука. Іноземна мова: Збірник наукових праць студентів, аспірантів та молодих науковців. (2). pp. 168-170.

Малинівська, О. А. (2011) Особливості формування комунікативної компетенції у дітей дошкільного віку. Cучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць. pp. 210-211.

Малинівська, О. А. (2011) Особливості формування комунікативної компетенції у дітей дошкільного віку. Сучасні напрямки досліджень міжкультурної комунікації та методики викладання іноземних мов: Збірник наукових праць.. pp. 210-211.

Малинівська, О. А. (2010) Формування лексичної компетенції у дітей дошкільного віку у контексті соціокультурного підходу. Здобутки, проблеми та перспективи педагогічної науки та практики в умовах інноваційної перебудови української національної освіти: матеріали ІІІ Всеукраїнської студентської наукової конференції, (Умань, 16 квітня 2010 р.): в 2-х ч. (2). pp. 101-103.

Малинівська, О. А. (2011) Лінгвістичні основи формування комунікативної компетенції дітей дошкільного віку. Матеріали Всеукраїнської студентської науково - технічної конференції / В 2 т., 2. p. 238.

Малнацька, О. В. (2015) Дидактичні засади розумового розвитку дітей у дошкільних навчальних закладах. Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Мартинович, О. Б. (2009) Вільна робота як невід’ємний елемент навчального заняття в початковій школі Єнського плану Петера Петерсена. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (43). pp. 130-133.

Марущак, О. М. (2016) Контроль аудіативних умінь молодших школярів (за матеріалами дитячого періодичного видання «Джміль»). Проблеми і перспективи формування лінгвокультурної особистості засобами рідного слова: збірник наукових праць (до 35 річчя кафедри лінгвометодики та культури фахової мови). pp. 65-70.

Марущак, О. М. (2017) Формування комунікативної компетентності молодших школярів засобами дитячої періодики. [Teaching Resource]

Мачушник, О. Л. (2001) Дослідження особливостей формування моральних якостей чесності і правдивості у першокласників. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (8). pp. 88-92.

Маєвська, Л. М. (2007) Деякі аспекти етносоціокультурної програми вивчення світу дитинства. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія №11. Соціологія. Соціальна робота. Соціальна педагогіка. Управління: Зб. Наукових праць. (5 (ч2)). pp. 45-50.

Мельник, Г. М. and Рудницька, Н. Ю. (2012) Педагогічні умови ефективного розвитку патріотичних почуттів у молодших школярів. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. pp. 349-351.

Мельник, С. М. (2014) РОЗВИТОК ЕСТЕТИЧНИХ ПОЧУТТІВ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЗАСОБАМИ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА. [Experiment] (Unpublished)

Миколаєнко, Н. М. (2015) Полікультурний аспект дитячих освітніх видань. Проблеми освіти: Збірник наукових праць (82). pp. 169-171.

Михаляк, Т. (2015) Формування в учнів початкової школи позитивної мотивації до навчально-пізнавальної діяльності на уроках читання. [Experiment] (Unpublished)

Мокрицька, А. М. and Танська, В. В. (2007) Природа як джерело розвитку дитячої творчості в дизайні. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (31). pp. 78-80. ISSN 2076-6173

Мокіна, А. Г. (2013) Educational force of storytelling. Молодь України в контексті міжкультурної комунікації: матеріали Х Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції: тези доповідей, Дніпропетровськ, 2 квітня 2013 р.. pp. 293-294.

Мокіна, А. Г. (2013) Storytelling as a teaching tool with kindergarteners. Global English – Global Decisions. XVIII TESOL – Ukraine National Conference. April 12–13, 2013. Book of papers. pp. 216-217.

Мокіна, А. Г. (2014) Наочність у навчанні старших дошкільників усного англійського мовлення. Початкова школа. pp. 25-28.

Мокіна, А. Г. (2013) Особливості мотивації старших дошкільників у вивченні іноземних мов. Міжнародна наукова практична конференція “Україна і світ: діалог мов та культур”: тези доповідей, Київ 3–5 квітня 2013 р.. pp. 551-553.

Мокіна, А. Г. (2012) Розповідь у навчанні іноземної мови дітей дошкільного віку. Перспективи раннього навчання іноземних мов в Україні та за кордоном: монографія / за ред. І. В. Самойлюкевич. pp. 333-341.

Москальова, О. М. (2015) Розвиток творчих здібностей учнів початкової школи засобами інформаційно-комунікаційних технологій. [Experiment] (Unpublished)

Москвіна, Т. П. (2010) Гуманістича мораль як засіб становлення гуманної особистості. Матер. ХХХV науково-практичної міжвузовської конференції, 2. pp. 189-190.

Москвіна, Т. П. (2003) Методологічні основи формування гуманних взаємин молодших школярів в умовах радіологічного контролю. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). pp. 57-60. ISSN 2076-6173

Москвіна, Т. П. (2010) Національне виховання: виявлення почуття громадянської гідності. Іван Огієнко і сучасна наука та освіта. pp. 144-149.

Москвіна, Т. П. (2009) Роль сім’ї у вихованні гуманних взаємин учнів. Матер. ХХХІІІ науково-практичної міжвузовської конференції. p. 212.

Москвіна, Т. П. (2011) Технології соціальної реабілітації дітей з обмеженими можливостями. Професійно-компетентнісне становлення майбутніх педагогів початкової та дошкільної освіти у ВНЗ. pp. 43-47.

Мєдвєдєва, М. В. (2012) Навчальний процес як основний шлях інноваційного професійно - педагогічного становлення вчителя образотворчого мистецтва початкової школи. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. pp. 344-349.

Міненко, Л. М. (1998) Організація спостережень у природі з мовленнєвою метою. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (2). pp. 72-75.

Міненко, Н. М. (2007) Методологічні основи проблеми розвитку інтелектуальних умінь молодшого школяра у процесі вивчення предметів гуманітарного циклу. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (35). pp. 188-192.

Міхеєв, В. В. and Циганенко, М. П. (1998) Логічні та розвиваючі ігри при вивченні основ інформатики та обчислювальної техніки в початкових та середніх класах основної школи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2). pp. 40-43. ISSN 2076-6173

Н

Назаренко, І. М. (2010) Музичний театр як засіб формування художньо-творчого потенціалу молодших школярів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (52). pp. 174-178.

О

Огієнко, Д. П. (2005) Трудове навчання у початкових класах: можливості інтегрованого викладання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). pp. 217-218.

Олійник, М. М. and Федорова, М. А. (2014) Виховання цінності іншої людини у молодших школярів у процесі позанавчальної діяльності. ЖДУ ім. І.Франка.

Оліщук, А. Б. and Ямчинська, Г. В. (2012) Інтеграція уроків образотворчого мистецтва і музики пов’язаних з народознавством. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. pp. 359-362.

Онищук, Л. А. (2005) Проектна парадигма розвитку початкової і основної шкіл. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (22). pp. 36-39.

Орел, Л. О. (2005) Позакласна робота з математики як засіб розвитку математичних здібностей молодших школярів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). pp. 254-257. ISSN 2076-6173

Отрощенко, А. С. and Танська, В. В. (2012) Реалізація краєзнавчого принципу на уроках природознавства. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. pp. 362-364.

Охріменко, Н. Д. and Підгурська, В. Ю. (2005) Виховання учнів початкової школи засобами народознавства. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). pp. 198-201. ISSN 2076-6173

П

Павленко, В. В. (2015) Розвиток креативності молодших школярів як педагогічна проблема. Проблеми освіти: Наук-метод. зб. (85). pp. 152-158.

Павленко, В. В. (2014) Роль підручника у розвитку креативності молодших школярів. Українська полоністика: Збірник наукових праць (11). pp. 255-263.

Павлюк, А. В. (2014) «Формування просторових уявлень в учнів початкової школи засобами етнодидактики». [Experiment] (Unpublished)

Панасюк, С. Л. (2006) Соціально-педагогічні аспекти культури побуту молодших школярів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (29). pp. 105-107.

Пелешок, Е. Х. and Шевчук, Т. О. (1999) Особливості вивчення ліричних творів на уроках українського читання в початкових класах. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3). pp. 72-74. ISSN 2076-6173

Пелешок, Е. Х. and Шевчук, Т. О. (2001) Робота з прислів’ями та загадками на уроках українського читання в початкових класах. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (8). pp. 32-34. ISSN 2076-6173

Пелешок, Е. Х. and Шевчук, Т. О. (2003) Шляхи вдосконалення культури розмовного діалогу молодших школярів на уроках української мови. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (11). pp. 81-84. ISSN 2076-6173

Перетятько, О. В. (2003) Інноваційні перетворення цільових установок та змісту освіти у приватних початкових навчальних закладах харківської губернії (кінець хіх – початок хх століть). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (11). pp. 85-88.

Плацінська, М. О. (2015) Система патріотичного виховання учнів початкових класів в умовах військового ліцею. [Experiment] (Unpublished)

Плющик, Є. В. (2003) Наступність в орхестичному вихованні: ясла – дитячий садок – початкова школа. Проблеми наступності освіти та розвитку особистості в контексті взаємодії освітніх закладів: Зб. мат. Міжрегіональної к-ції (23-24 квітня 2003). pp. 106-108.

Плющик, Є. В. and Степанішина, Т. М. (2004) Музично-логопедичні вправи при дислалії. Творча обдарованість учителя як передумова інноваційних процесів у початковій школі. Зб. наукових праць Всеукраїнської наук.-практ. конф. (27-29 квітня 2004 р.).. pp. 173-176.

Плющик, Є. В. and Ямчинська, Г. В. (2004) Театралізація казки у вальдорфському дитячому садку. Творча обдарованість учителя як передумова інноваційних процесів у початковій школі. Зб. наукових праць Всеукраїнської наук.-практ. конф. (27-29 квітня 2004 р.). pp. 208-209.

Плющик, Є. В. and Ященко, М. О. (2004) Використання блокфлейти на святах у вальдорфській школі. Творча обдарованість учителя як передумова інноваційних процесів у початковій школі. Зб. наукових праць Всеукраїнської наук.-практ. конф. (27-29 квітня 2004 р.).. pp. 170-172.

Плющик, Є. В. (2003) Орхестика як засіб виховання інтонаційного мислення. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). pp. 51-53.

Поліняка, О. А. and Клименюк, Ю. М. (2014) Розвиток інтелектуальних здібностей молодших школярів засобами дидактичних ігор. ЖДУ ім. І.Франка.

Поплавська, Ю. О. (2005) Інтегрований підхід до викладання музичної грамоти в початковій школі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). pp. 120-124.

Прокоф’єва, М. Ю. (2009) Технологія проектування практики в інтегрованій професійній підготовці майбутніх учителів початкових класів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (44). pp. 47-50.

Пустова, Т. В. and Рудницька, Н. Ю. (2012) Екологічне виховання учнів початкових класів. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. pp. 385-387.

Підгурська, В. Ю. (2009) Аналіз інноваційних методів формування мовнокомунікативних умінь студентів у процесі вивчення мови та методики її викладання у початкових класах. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (43). pp. 142-145. ISSN 2076-6173

Підгурська, В. Ю. (2011) Формування мовнокомунікативних умінь у майбутніх учителів початкових класів у процесі педагогічної практики. Other thesis, Житомирський державний університет імені Івана Франка.

Підлужна, Г. В. (2002) І. Огієнко про методику формування читацьких навичок молодших школярів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (9). pp. 210-212.

Р

Романюк, А. О. and Клименюк, Ю. М. (2012) Дидактична гра як метод навчання математики в початковій школі. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. pp. 391-393.

Рудківська, К. А. and Янушевич, О. М. (2007) Використання елементів дизайн-освіти як засіб підвищення інтересу до навчання учнів початкових класів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (31). pp. 140-142.

Рудницька, Н. Ю. (2016) Роль сучасних технологій навчання математики у початковій школі у підготовці майбутніх фахівців. Молодь і ринок : наук.-пед. журн (36). pp. 67-71.

Рудницька, Н. Ю. and Синиця, М. О. (2012) Використання комп’ютерних технологій на уроках математики в початковій школі. Збірник наукових робіт за заг. ред. Басюк Н.А., Тарнавської Н.П. pp. 29-33.

Рудницька, Н. Ю. and Синиця, М. О. (2012) Використання мультимедійних технологій на уроках в початковій школі. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. pp. 398-402.

Рудницька, Н. Ю. and Синиця, М. О. (2010) Педагогічні технології в початковій школі: Методичні рекомендації. Manual. Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, Житомир.

С

Салімонович, Т. В. (2015) Eкoлoгiчнe виxoвaння дiтeй дoшкiльнoгo вiку зaсoбaми пpoeктнoї дiяльнoстi. [Experiment] (Unpublished)

Самойлюкевич, І. В. and Березенська, Л. І. and Калініна, Л. В. (2004) Використання казки як автентичного іншомовного тексту для інтегрованого розвитку мовленнєвих вмінь учнів початкової школи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (15). pp. 42-46. ISSN 2076-6173

Світельська-Дірко, С. В. (2013) Место и роль духовных ориентиров в формировании гуманизма школьников младших классов в творчестве В. А. Сухомлинского. Вектор науки ТГУ (2(13)). pp. 267-270.

Світельська-Дірко, С. В. (2015) Формування соціалізації засобами казки в учнів початкових класів у творах В. О. Сухомлинського. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (81)). pp. 170-174. ISSN 2076-6173

Світельська-Дірко, С. В. (2014) Казка як важливий чинник формування світоглядних орієнтацій учасників освітнього процесу. Інноваційні підходи до виховання студентської молоді у вищих навчальних закладах : матеріали Міжнар. наук.-практ. конференції (м. Житомир, 22-23 травня 2014 р.). pp. 366-373.

Світельська-Дірко, С. В. (2012) Місце і роль казок у формуванні світоглядних орієнтацій молодших школярів у сучасній науковій літературі. Естетичне виховання дітей та молоді: теорія, практика, перспективи розвитку: збірник наукових праць / за ред. О. А. Дубасенюк, Н. Г. Сидорчук. pp. 251-256.

Синиця, М. О. (2014) Діагностика сформованості мультимедійної компетентності майбутніх учителів початкових класів. Інноваційні підходи до виховання студентської молоді у вищих навчальних закладах : матеріали Міжнар. наук.-практ. конференції (м. Житомир, 22-23 травня 2014 р.). pp. 338-347.

Сологуб, Ю. Д. and Піддубна, О. М. (2012) Використання засобів педагогічного малювання в процесі удосконалення навичок образотворчої діяльності молодших школярів. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. pp. 415-417.

Софієнко, І. О. (2014) «МУЗЕЙНА ПЕДАГОГІКА ЯК ЗАСІБ ЕКОЛОГІЧНОГО ВИХОВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ». [Experiment] (Unpublished)

Стельмашук, Ж. Г. (2009) Перспективи формування мовленнєво-мовної компетенції учнів початкових класів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (44). pp. 101-104.

Сіпліва, М. О. and Лайчук, А. М. (2015) Чотирьохрівнева програма навчання спортивної аеробіки з використанням легкоатлетичних вправ для юнаків молодшого віку. Фізичне виховання та спорт у контексті держної програми розвитку фізичної культури В Україні: досвід, проблеми, перспективи. pp. 47-50.

Сіранчук-Василишина, Н. М. (2005) Наукові засади розвитку образного мовлення учнів початкових класів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (24). pp. 258-260.

Т

Танська, В. В. (2012) Особистісно орієнтоване навчання природознавства майбутніх вихователів днз як педагогічна проблема. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. pp. 193-195.

Тарасов, В. Г. and Савченко, О. І. and Савченко, Н. І. (1998) Елементи теорії графів на уроках математики у початковій школі. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (2). pp. 86-89.

Тарнавська, Н. П. (2015) Профілактична діяльність вихователя дошкільного навчального закладу в подоланні соціальної невпевненості дітей дошкільного віку. Сталий розвиток: проблеми та перспективи. pp. 222-233.

Твердохліб, Ж. О. and Савитська, Н. О. (2015) Формування навичок стройових вправ основної гімнастики на уроках фізичної культури в початкових класах. Частина 3. [Teaching Resource]

Тернопільська, В. І. (2008) Толерантність як складова соціально-комунікативної культури особистості. ВІСНИК Житомирського державного університету ім. І.Франка (40). pp. 92-95.

Тименко, В. П. (2007) Концептуальні засади формування конструктивних умінь в учнів початкової школи. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (32). pp. 53-57.

Тишкевич, Ю. М. (2014) «ФОРМУВАННЯ ОСНОВ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ З УРАХУВАННЯМ МІЖДИСЦИПЛІНАРНИХ ЗВ’ЯЗКІВ». [Experiment] (Unpublished)

Ткачук, О. С. (2009) Мовно-мовленнєва компетенція на уроках української мови в початкових класах. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (44). pp. 156-159.

Ф

Федорова, В. Р. (2015) Педагогічні умови розвитку художньої обдарованості дітей молодшого шкільного віку у навчальній та позакласній роботі засобами оригамі. [Experiment] (Unpublished)

Федорова, М. А. (2010) Виховання працелюбності як особистісної цінності у дітей дошкільного віку в процесі трудової діяльності. Духовно-моральне виховання і професіоналізація особистості: виклики ХХІ століття. Матеріали VІІ Міжнародної науково-методичної конференції. pp. 186-190.

Федорова, М. А. (2003) Динаміка розвитку культури поведінки дітей (в умовах нвк "школа – дитячий садок"). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). pp. 97-100. ISSN 2076-6173

Федорова, М. А. (2010) Організація роботи з виховання соціальних цінностей дітей 6-7-го років життя (в умовах НВК “школа – дитячий садок“). Актуальні проблеми сучасної дошкільної та шкільної педагогіки: Збірник науково-методичних праць молодих дослідників. pp. 33-37.

Федорова, М. А. (2005) Особливості становлення культури поведінки старших дошкільників та першокласників шестирічного віку. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (25). pp. 165-167. ISSN 2076-6173

Федорова, М. А. (2011) Особливості формування естетичних почуттів у дітей молодшого шкільного віку. Нові технології навчання. Науково-методичний збірник. pp. 158-162.

Федій, О. А. (2009) Пісочна терапія у просторі професійної діяльності сучасного вчителя початкових класів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (43). pp. 96-101.

Фльорко, Г. О. (2015) Моральне виховання дітей в умовах сільської різновікової групи засобами етнопедагогіки. [Experiment] (Unpublished)

Х

Хомич, Ірина and Москвіна, Т. П. (2012) Виховна програма формування гуманної поведінки молодших школярів. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. pp. 423-424.

Хомярчук, А. П. (2005) Розвиток творчої особистості молодших школярів на заняттях із художньої праці. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). pp. 248-250.

Ц

Цапик, С. В. (2007) Методичні засади розвитку дитячого співацького голосу (зарубіжний досвід). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (36). pp. 212-215.

Ч

Чернишова, А. М. (2012) Естетичне виховання молодших школярів засобами хореографічного мистецтва. Естетичне виховання дітей та молоді: теорія, практика, перспективи розвитку: збірник наукових праць / за ред. О. А. Дубасенюк, Н. Г. Сидорчук. pp. 343-348.

Чистякова, К. О. and Танська, В. В. (2012) Технологія використання ігрових прийомів і цікавого матеріалу на уроках природознавства в початковій школі. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. pp. 425-427.

Чулак, Л. І. and Козак, Л. І. and Коновальчук, І. І. (2009) Інтерактивні методи в розвитку пізнавальної самостійності молодших школярів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (43). pp. 184-189. ISSN 2076-6173

Чумак, Л. М. and Огійчук, Г. Й. (2012) КОМУНІКАТИВНИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ УЧНІВ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Перспективи раннього навчання іноземних мов в Україні та за кордоном: монографія / за ред. І.В. Самойлюкевич. –. pp. 86-93.

Ш

Шестобуз, О. С. (2005) Розвиток зв’язного мовлення молодших школярів на інтегрованих уроках (українська мова, образотворче мистецтво). ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). pp. 274-276.

Шимон, Л. П. (2009) Розвиток критичного мислення учнів початкових класів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (44). pp. 164-167.

Шквир, О. Л. (2005) Змістовий компонент підготовки майбутніх учителів початкової школи до класного керівництва. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). pp. 72-74.

Шквир, О. Л. (2003) Модель підготовки майбутніх учителів початкової школи до класного керівництва. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (12). pp. 85-88.

Шквир, О. Л. (2003) Професіограма класного керівника початкових класів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (11). pp. 146-150.

Шквир, О. Л. (2004) Технологія підготовки майбутніх учителів початкової школи до класного керівництва. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (18). pp. 100-102.

Шкільова, Г. М. (2011) Система проектувальних завдань як умова забезпечення успішності процесу адаптації молодшого школяра до вимог навчального процесу. ВІСНИК Житомирського державногодержавного університету імені Івана Франка (58). pp. 13-16.

Шмельова, Т. В. (2004) Григорій Ващенко і виховання естетичних почуттів молодших школярів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (14). pp. 42-44. ISSN 2076-6173

Шмельова, Т. В. (2003) Естетичне виховання молодших школярів засобами мистецтва. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). pp. 109-111. ISSN 2076-6173

Шмельова, Т. В. (2009) Основні характеристики естетичного світосприймання молодших школярів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (46). pp. 63-66. ISSN 2076-6173

Шмельова, Т. В. (2005) Проблема формування естетичного світосприймання у молодших школярів. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (21). pp. 271-273. ISSN 2076-6173

Шмельова, Т. В. and Жигора, О. П. (2012) Естетичний вплив творів живопису на молодших школярів. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. pp. 431-433.

Шмельова, Т. В. and Кобилинська, Н. В. (2012) Естетична культура молодших школярів: теоретичний аспект. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. pp. 427-429.

Шмельова, Т. В. and Ковтонюк, Т. В. (2012) Кольоротворення в образотворчій діяльності молодших школярів. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. pp. 429-431.

Шмельова, Т. В. and Сірик, Л. В. (2012) Живопис як один із засобів пізнання дійсності молодшими школярами. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. pp. 434-436.

Шмельова, Т. В. and Яценко, О. В. (2012) Ознайомлення молодших школярів з видами образотворчого мистецтва. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. pp. 436-438.

Шостачук, А. М. (2009) Місце комп’ютерного моделювання технічних об’єктів у естетичному вихованні майбутніх учителів початкових класів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (44). pp. 70-74.

Щ

Щерба, Н. С. (2012) Особливості змісту стратегічної (діяльнісної) компетенції молодших школярів у вивченні іноземної мови. Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія (36). pp. 105-108.

Я

Яворська, Т. Є. (2013) Рухова активність як складова гармонійного розвитку дитини молодшого шкільного віку в навчально-виховному процесі. Підготовка педагогів до впровадження державних стандартів дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник, Т.В. Наумчук. pp. 552-555.

Ягеніч, Л. В. (2003) Мовний портфель молодшого школяра як засіб формування стратегічної компетенції в процесі навчання іншомовного аудіювання. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (12). pp. 125-128.

Якименко, С. І. (2003) Роль вчителя при формуванні світогляду молодших школярів в умовах впровадження інноваційної інтегрованої технології. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). pp. 131-134.

Ямчинська, Г. В. (2001) Творчість Лесі Українки у системі уроків-комплексів у початковій школі (на прикладі драми феєрії “Лісова пісня”). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (7). pp. 162-163. ISSN 2076-6173

Ямчинська, Г. В. and Плющик, Є. В. (2008) Розмалюй писанку. [Teaching Resource]

Ярмола, О. О. and Колесник, Н. Є. (2012) Методика формування соціальної активності учнів молодших класів на уроках трудового навчання. Інноваційний досвід педагогів дошкільної та початкової освіти Житомирщини: збірник науково-методичних праць / за заг. ред. В.Є. Литньова, Н.Є. Колесник. pp. 438-440.

This list was generated on Sat Jun 24 03:05:07 2017 EEST.