Дидактичний потенціал текстів соціокультурного забарвлення для навчання англійської мови на початковому етапі

Михайлова, О. С. and Молчанець, І. М. (2021) Дидактичний потенціал текстів соціокультурного забарвлення для навчання англійської мови на початковому етапі. Ключові питання наукових досліджень у сфері педагогіки та психології у ХХІ ст.»: Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 29–30 січня 2021 року).. pp. 125-128.

[img]
Preview
Text
Download (619kB) | Preview

Abstract

На сучасному етапі вивчення іноземної мови (ІМ) неможливе без використання автентичних (оригінальних) матеріалів, бо вони дають можливість дізнатися про особливості культури та традицій носіїв мови, яка вивчається. Вчителі шукають і застосовують велику кількість різноманітних автентичних матеріалів для ефективного процесу вивчення ІМ.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of the English Language and Primary ELT Methodology
Depositing User: лаборант І.О. Гогола
Date Deposited: 23 Feb 2021 19:54
Last Modified: 23 Feb 2021 19:58
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/32326

Actions (login required)

View Item View Item