Тарнавська Н. П. (2015) Профілактична діяльність вихователя дошкільного навчального закладу в подоланні соціальної невпевненості дітей дошкільного віку. Сталий розвиток: проблеми та перспективи. pp. 222-233.
тарнавськаd.pdf
Download (304kB) | Preview
Abstract
Перед людьми відкриваються нові можливості
домовлятися між собою, знаходити компроміси, бути соціально
активними, впливати на владу, будувати соціальні інститути,
громадянське суспільство. З розвитком громадянського суспільства
відбувається консолідація суспільних сил на базі нових цінностей,
ідеології. Цей період не є одноразовим актом, а процесом
довготривалим, що торкається різних соціальних сфер і соціальних
інститутів. Рушійними силами прогресивних змін та формування
нових цінностей виступає інтелектуальна еліта, реформаторські
налаштована частина суспільства, діячі економіки, культури,
освіти. Саме освітня ланка, зокрема дошкільна освіта, формує в
майбутнього покоління базові цінності.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education |
| Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Theory and Methods of Preschool and Inclusive Education |
| Depositing User: | Users 4431 not found. |
| Date Deposited: | 12 Mar 2015 16:59 |
| Last Modified: | 12 Mar 2015 16:59 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16370 |
| ДСТУ 8302:2015: | Тарнавська Н. П. Профілактична діяльність вихователя дошкільного навчального закладу в подоланні соціальної невпевненості дітей дошкільного віку. Сталий розвиток: проблеми та перспективи. 2015. pp. 222-233. |


