Zhytomyr State University Library

Профілактична діяльність вихователя дошкільного навчального закладу в подоланні соціальної невпевненості дітей дошкільного віку

Тарнавська Н. П. (2015) Профілактична діяльність вихователя дошкільного навчального закладу в подоланні соціальної невпевненості дітей дошкільного віку. Сталий розвиток: проблеми та перспективи. pp. 222-233.

[thumbnail of тарнавськаd.pdf]
Preview
Text
тарнавськаd.pdf

Download (304kB) | Preview

Abstract

Перед людьми відкриваються нові можливості
домовлятися між собою, знаходити компроміси, бути соціально
активними, впливати на владу, будувати соціальні інститути,
громадянське суспільство. З розвитком громадянського суспільства
відбувається консолідація суспільних сил на базі нових цінностей,
ідеології. Цей період не є одноразовим актом, а процесом
довготривалим, що торкається різних соціальних сфер і соціальних
інститутів. Рушійними силами прогресивних змін та формування
нових цінностей виступає інтелектуальна еліта, реформаторські
налаштована частина суспільства, діячі економіки, культури,
освіти. Саме освітня ланка, зокрема дошкільна освіта, формує в
майбутнього покоління базові цінності.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Theory and Methods of Preschool and Inclusive Education
Depositing User: Users 4431 not found.
Date Deposited: 12 Mar 2015 16:59
Last Modified: 12 Mar 2015 16:59
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16370
ДСТУ 8302:2015: Тарнавська Н. П. Профілактична діяльність вихователя дошкільного навчального закладу в подоланні соціальної невпевненості дітей дошкільного віку. Сталий розвиток: проблеми та перспективи. 2015. pp. 222-233.

Actions (login required)

View Item
View Item