Ямчинська Г. В. (2001) Творчість Лесі Українки у системі уроків-комплексів у початковій школі (на прикладі драми феєрії «Лісова пісня»). Вісник Житомирського педагогічного університету. № 7. pp. 162-163.
Preview
01yagvps.pdf
Download (159kB) | Preview
Abstract
У статті розповідається про систему інтегрованих уроків у 2-3-х класах, де об’єднані виражальні засоби народної класичної музики, образотворчого мистецтва витинанки і поетичного слова Лесі Українки.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education P Language and Literature > PN Literature (General) |
| Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Art Education |
| Depositing User: | Т.О. Книш |
| Date Deposited: | 08 Dec 2008 16:11 |
| Last Modified: | 04 Oct 2016 15:51 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/790 |
| ДСТУ 8302:2015: | Ямчинська Г. В. Творчість Лесі Українки у системі уроків-комплексів у початковій школі (на прикладі драми феєрії «Лісова пісня»). Вісник Житомирського педагогічного університету. 2001. № 7. pp. 162-163. |


