Тименко В. П. (2007) Концептуальні засади формування конструктивних умінь в учнів початкової школи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 32. pp. 53-57.
Preview
72.pdf
Download (132kB) | Preview
Abstract
У статті зазначено витоки концептуальних засад формування конструктивних умінь в учнів початкової школи, подано стислу ретроспективу окремих досліджень, визначено суперечності між теорією і практикою особистісно зорієнтованого навчання. Намічено педагогічні шляхи формування конструктивних умінь засобами мистецтва.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education |
| Depositing User: | Т.П. Войтко |
| Date Deposited: | 28 Oct 2008 13:45 |
| Last Modified: | 14 Aug 2015 18:46 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1413 |
| ДСТУ 8302:2015: | Тименко В. П. Концептуальні засади формування конструктивних умінь в учнів початкової школи. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2007. № 32. pp. 53-57. |


