Zhytomyr State University Library

Нова парадигма моделювання та розвитку історико-педагогічного процесу

Вознюк О. В. (2014) Нова парадигма моделювання та розвитку історико-педагогічного процесу. Project Report. Житомир Вид-во ЖДУ ім. І. Франка 2014.

[thumbnail of ВОЗНЮК_Моногр _история педагогики.pdf]
Preview
Text
ВОЗНЮК_Моногр _история педагогики.pdf

Download (15MB) | Preview

Abstract

У монографії на основі системного аналізу та теоретико-методологічної схеми, яка реалізує рух думки від всезагального до особливого, а від нього до одиничного, із застосуванням широкого спектру міждисциплінарних досліджень – постнекласичної наукової парадигми, універсальної парадигми розвитку та циклічності, концепції психофрактальної сутності людини та соціума, а також універсальної моделі буття, – концептуалізується нова парадигма моделювання та розвитку історико-педагогічного процесу. Монографію адресовано широкому загалу освітян, науковцям, викладачам, аспірантам, студентам вищих навчальних закладів.

Item Type: Monograph (Project Report)
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Theory and Methods of Preschool and Inclusive Education
Depositing User: Users 4431 not found.
Date Deposited: 12 Mar 2015 16:44
Last Modified: 12 Mar 2015 16:44
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16366

Actions (login required)

View Item
View Item