Вознюк О. В. (2014) Нова парадигма моделювання та розвитку історико-педагогічного процесу. Project Report. Житомир Вид-во ЖДУ ім. І. Франка 2014.
ВОЗНЮК_Моногр _история педагогики.pdf
Download (15MB) | Preview
Abstract
У монографії на основі системного аналізу та теоретико-методологічної схеми, яка реалізує рух думки від всезагального до особливого, а від нього до одиничного, із застосуванням широкого спектру міждисциплінарних досліджень – постнекласичної наукової парадигми, універсальної парадигми розвитку та циклічності, концепції психофрактальної сутності людини та соціума, а також універсальної моделі буття, – концептуалізується нова парадигма моделювання та розвитку історико-педагогічного процесу. Монографію адресовано широкому загалу освітян, науковцям, викладачам, аспірантам, студентам вищих навчальних закладів.
| Item Type: | Monograph (Project Report) |
|---|---|
| Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education |
| Divisions: | Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Theory and Methods of Preschool and Inclusive Education |
| Depositing User: | Users 4431 not found. |
| Date Deposited: | 12 Mar 2015 16:44 |
| Last Modified: | 12 Mar 2015 16:44 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16366 |


