Вознюк О. В. (2014) Нова парадигма моделювання та розвитку історико-педагогічного процесу. Монографія. Житомир Вид-во ЖДУ ім. І. Франка 2014.
ВОЗНЮК_Моногр _история педагогики.pdf
Завантажити (15MB) | Preview
Анотація
У монографії на основі системного аналізу та теоретико-методологічної схеми, яка реалізує рух думки від всезагального до особливого, а від нього до одиничного, із застосуванням широкого спектру міждисциплінарних досліджень – постнекласичної наукової парадигми, універсальної парадигми розвитку та циклічності, концепції психофрактальної сутності людини та соціума, а також універсальної моделі буття, – концептуалізується нова парадигма моделювання та розвитку історико-педагогічного процесу. Монографію адресовано широкому загалу освітян, науковцям, викладачам, аспірантам, студентам вищих навчальних закладів.
| Тип ресурсу: | Звіт (Монографія) | 
|---|---|
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта | 
| Відділи: | Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти | 
| Користувач: | Користувачі 4431 не знайдено. | 
| Дата подачі: | 12 Бер 2015 16:44 | 
| Оновлення: | 12 Бер 2015 16:44 | 
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/16366 | 


