Аполлонова С. Ю. (2009) Проектування особистісно-розвивального середовища для дітей молодшого шкільного віку. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. № 44. pp. 105-109.
Preview
23_44.pdf
Download (278kB) | Preview
Abstract
Виявлено технології особистісно-орієнтованого навчанння, подано основні положення в системі поглядів В. Сухомлинського на сутність навчально-виховного процесу, вимоги до проектування особистісно орієнтованої системи навчання, стратегії та методи навчання (за різними класифікаціями), основні вимоги до особистісно-орієнтованого уроку та засоби досягнення мети особистісно-орієнтованого уроку; запропоновано орієнтовну структуру уроку, створену для школи І ступеня та практичні елементи окремих етапів уроку.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education |
| Depositing User: | Users 341 not found. |
| Date Deposited: | 22 Oct 2009 14:00 |
| Last Modified: | 14 Aug 2015 22:45 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/3018 |
| ДСТУ 8302:2015: | Аполлонова С. Ю. Проектування особистісно-розвивального середовища для дітей молодшого шкільного віку. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка. 2009. № 44. pp. 105-109. |


