Zhytomyr State University Library

Цільові орієнтити розвитку сучасного школяра

Вознюк О. В. (2015) Цільові орієнтити розвитку сучасного школяра. Педагогічний вісник. № 4(36). pp. 3-8.

[thumbnail of Вознюк_МАН_стаття_2015.pdf]
Preview
Text
Вознюк_МАН_стаття_2015.pdf

Download (1MB) | Preview

Abstract

Обґрунтовується інтегральний підхід до аналізу цільових орієнтирів розвитку сучасного школяра. Показано, що сучасний школяр як зростаюча особистість має сформувати філософську рефлексію, яка дає можливість усвідомлювати світ за допомогою узагальнених теоретичних конструктів, всезагальних філософсько-природничих категорій, що сприяє піднесенню на рівень фундаментального знання та кристалізує глобальні стратегічні та конкретні тактичні цілі, на які має орієнтуватися учень. Обґрунтовано три фундаментальні розвивальні орієнтири освітніх цілей – формування гармонійної особистості, компетентнго фахівця та громадянина-патріота.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: objective, aiming orientations, acmeological, acmegoal, acmesynergetic approach, pedagogical teleology, paradoxical thinking, harmonious personality, competent person.
Subjects: L Education > L Education (General)
L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB1501 Primary Education
L Education > LC Special aspects of education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Theory and Methods of Preschool and Inclusive Education
Depositing User: Єлизавета Сергіївна Панченко
Date Deposited: 08 Feb 2018 14:02
Last Modified: 08 Feb 2018 14:02
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/26422
ДСТУ 8302:2015: Вознюк О. В. Цільові орієнтити розвитку сучасного школяра. Педагогічний вісник. 2015. № 4(36). pp. 3-8.

Actions (login required)

View Item
View Item