Щерба, Н. С. (2006) Місце стратегічної компетенції в загальній компетентнісній ієрархії середньої освіти: аспекти учіння і викладання іноземної мови. Актуальні проблеми професійно-педагогічної освіти та стратегії розвитку. pp. 100-103.
|
Text
Download (119kB) | Preview |
Abstract
Головною метою професійної діяльності вчителя є підготовка учнів до адаптації в умовах динамічного розвитку сучасного світу. В межах компетентнісної парадигми освіти (В. Г. Кремень, О.Я.Савченко, Н.М.Бібік, О.В.Овчарук, О.І.Локшин, С.Шишов, В.Кальней, А.Хуторськой, В.Краєвський та інші) професійно-педагогічна кваліфікація розуміється сьогодні як здатність педагога зробити відповідний внесок у формування в учнів ключових (життєвих) компетенцій [1] засобами свого предмета. А тому результати вивчення будь-якої навчальної дисципліни розглядаються через призму оволодіння школярами ключовими (надпредметними), загальнопредметними чи предметними компетенціями.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > L Education (General) L Education > LA History of education L Education > LB Theory and practice of education L Education > LB Theory and practice of education > LB1603 Secondary Education. High schools L Education > LC Special aspects of education |
Divisions: | Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Intercultural Communication and Foreign Language Education |
Depositing User: | Marina Igorivna Masliuk |
Date Deposited: | 14 May 2014 08:16 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 06:30 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11209 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |