Роль наукових шкіл у формуванні професійної компетентності майбутнього вчителя біології (з досвіду роботи Житомирської наукової малакологічної школи)

Мельниченко, Р. К., Сорочинська, О. А., Стадниченко, А. П. (2018) Роль наукових шкіл у формуванні професійної компетентності майбутнього вчителя біології (з досвіду роботи Житомирської наукової малакологічної школи). Проблеми освіти: збірник наукових праць ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти». pp. 166-173.

[img]
Preview
Text
Download (568kB) | Preview

Abstract

У статті розкрито історію становлення, форми та напрями діяльності Житомирської наукової малакологічної школи та її дочірніх структур. Здійснено аналіз її найбільш значущих результатів роботи у фауністичному, паразитологічному та екологічному напрямках. Показано провідну роль наукової школи як осередку науково-дослідницької діяльності викладачів, аспірантів і студентів університету. З’ясовано важливість роботи наукових шкіл у формуванні професійної компетентності майбутнього вчителя біології.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: наукова школа, науково-дослідницька діяльність, професійна компетентність, вчитель біології, Житомирська наукова малакологічна школа.
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB1603 Secondary Education. High schools
Divisions: Faculty of Natural Sciences > Department of Zoology, Biological Monitoring and Nature Conservation
Depositing User: kaf.zoology Zoo KZ
Date Deposited: 30 Nov 2018 11:54
Last Modified: 30 Nov 2018 11:56
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27790

Actions (login required)

View Item View Item