Мельниченко Р. К., Сорочинська О. А., Стадниченко А. П. (2018) Роль наукових шкіл у формуванні професійної компетентності майбутнього вчителя біології (з досвіду роботи Житомирської наукової малакологічної школи). Проблеми освіти: збірник наукових праць ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти». С. 166–173.
Стаття.pdf
Завантажити (568kB) | Preview
Анотація
У статті розкрито історію становлення, форми та напрями діяльності Житомирської наукової малакологічної школи та її дочірніх структур. Здійснено аналіз її найбільш значущих результатів роботи у фауністичному, паразитологічному та екологічному напрямках. Показано провідну роль наукової школи як осередку науково-дослідницької діяльності викладачів, аспірантів і студентів університету. З’ясовано важливість роботи наукових шкіл у формуванні професійної компетентності майбутнього вчителя біології.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | наукова школа, науково-дослідницька діяльність, професійна компетентність, вчитель біології, Житомирська наукова малакологічна школа. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Відділи: | Природничий факультет > Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи |
Користувач: | Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи |
Дата подачі: | 30 Лист 2018 11:54 |
Оновлення: | 30 Лист 2018 11:56 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27790 |