Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Роль наукових шкіл у формуванні професійної компетентності майбутнього вчителя біології (з досвіду роботи Житомирської наукової малакологічної школи)

Мельниченко Р. К., Сорочинська О. А., Стадниченко А. П. (2018) Роль наукових шкіл у формуванні професійної компетентності майбутнього вчителя біології (з досвіду роботи Житомирської наукової малакологічної школи). Проблеми освіти: збірник наукових праць ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти». С. 166–173.

[thumbnail of Стаття.pdf]
Preview
Текст
Стаття.pdf

Завантажити (568kB) | Preview

Анотація

У статті розкрито історію становлення, форми та напрями діяльності Житомирської наукової малакологічної школи та її дочірніх структур. Здійснено аналіз її найбільш значущих результатів роботи у фауністичному, паразитологічному та екологічному напрямках. Показано провідну роль наукової школи як осередку науково-дослідницької діяльності викладачів, аспірантів і студентів університету. З’ясовано важливість роботи наукових шкіл у формуванні професійної компетентності майбутнього вчителя біології.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: наукова школа, науково-дослідницька діяльність, професійна компетентність, вчитель біології, Житомирська наукова малакологічна школа.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Відділи: Природничий факультет > Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи
Користувач: Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи
Дата подачі: 30 Лист 2018 11:54
Оновлення: 30 Лист 2018 11:56
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/27790

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу