Гейміфікація, як засіб підвищення пізнавальної активності учнів на уроках інформатики

Дедух, Т. А. (2023) Гейміфікація, як засіб підвищення пізнавальної активності учнів на уроках інформатики. In: Комп'ютерні ігри та мультимедіа як інноваційний підхід до комунікації - 2023 / Матеріали III Всеукраїнської науково-технічної конференції молодих вчених, аспірантів і студентів, Одеса, 28-29 жовтня 2023 р. - Одеса, Видавництво ОНТУ, 2023 р..

[img]
Перегляд
Text
Download (630kB) | Перегляд
Тип елементу : Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Фізико-математичний факультет > Кафедра комп’ютерних наук та інформаційних технологій
Користувач, що депонує: Олександр Кривонос
Дата внесення: 07 Жов 2023 18:22
Останні зміни: 07 Жов 2023 18:22
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/38058

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу