Мельниченко, Р. К., Поліщук, Н. М. (2019) Тренінг як форма інтерактивної педагогічної технології та його роль у підготовці вчителя біології та основ здоров'я. Збірник наукових праць. Науково-педагогічне видання ПРОБЛЕМИ ОСВІТИ.. pp. 63-67.
|
Text
Download (448kB) | Preview |
Abstract
У статті представлено короткий огляд методів інтерактивного навчання, наголошено на ефективності тренінгової форми роботи вчителя біології та основ здоров’я у формуванні компетентностей і життєвих навичок учнів. Проаналізовано мету, структуру, принципи, атрибути навчального тренінгу. Зазначено, що тренінгова форма є ефективною для формування професійних навичок і методичних умінь учителів біології та основ здоров’я. Наведено приклади тематики тренінгів, що застосовуються для формування професійної компетентності вчителя під час навчання у вищій школі та у системі післядипломної педагогічної освіти. Проаналізовано нову навчальну програму з курсу «Біологія і екологія», запропоновано тематику уроків-тренінгів для старшокласників.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | інтерактивне навчання, педагогічні технології, тренінг, учитель біології, учитель основ здоров’я, професійна компетентність учителя. |
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education L Education > LB Theory and practice of education > LB1603 Secondary Education. High schools |
Divisions: | Faculty of Natural Sciences > Department of Zoology, Biological Monitoring and Nature Conservation |
Depositing User: | kaf.zoology Zoo KZ |
Date Deposited: | 02 Sep 2019 13:27 |
Last Modified: | 02 Sep 2019 13:27 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/29775 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |