Структурно-компонентний аналіз професійної компетентності вчителя музики

Мороз, М. О. (2019) Структурно-компонентний аналіз професійної компетентності вчителя музики. Андрагогічний вісник (10). pp. 73-86.

[img]
Preview
Text
Download (369kB) | Preview

Abstract

Стаття присвячена проблемі формування професійної компетентності учителів музики. Проаналізовано наукові підходи українських та зарубіжних учених до структури досліджуваного поняття. Запропоновано авторське трактування професійної компетентності вчителя музики, яке полягає в розумінні означеного явища як системи професійних та особистісних характеристик, що ґрунтується на комплексі теоретичних знань, практичних навичок, досвіді в психолого-педагогічній галузі а також галузі мистецтва, ціннісних орієнтирах особистості, та є показником здатності до творчої інноваційно-педагогічної діяльності на інтегративних та етно-культурологічних засадах. Обґрунтовано компоненти та показники професійної компетентності вчителя музики. З’ясовано, що виокремлення компонентів та визначення показників професійної компетентності учителів музики дозволить визначити дійсний стан сформованості професійної компетентності майбутніх учителів музики а також окреслити шляхи подальшого вдосконалення науково-методичної системи фахової підготовки майбутніх учителів музики в педагогічному коледжі.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB1603 Secondary Education. High schools
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of the English Language and Primary ELT Methodology
Depositing User: лаборант І.О. Гогола
Date Deposited: 08 Jun 2020 14:37
Last Modified: 08 Jun 2020 14:37
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/31156

Actions (login required)

View Item View Item