Роль учителя-мовника у процесі формування риторичних умінь в учнів середніх класів

Марцінко, Т. І. (2008) Роль учителя-мовника у процесі формування риторичних умінь в учнів середніх класів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (38). pp. 72-76.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (148kB) | Preview

Abstract

В умовах національного відродження українське суспільство прагне до конструктивного діалогу у процесі взаємодії, тому на разі набуває актуальності пошук засобів, які спрямовані на формування особистості, що володіє мисленнєво-мовленнєвою діяльністю. У зв'язку з цим у статті доведено необхідність формування основ риторичної майстерності у школярів підліткового віку. Визначено основні принципи педагогічної риторики, якими має керуватися вчитель-мовник, що прагне сформувати риторичні вміння в учнів на уроках з української мови.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB1603 Secondary Education. High schools
Depositing User: О.А. Халімончук
Date Deposited: 08 Dec 2008 12:17
Last Modified: 14 Aug 2015 18:57
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/2491

Actions (login required)

View Item View Item