Вакалюк, Т. А. (2013) ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ НЕОБХІДНОСТІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ ДО РОЗВИТКУ ЛОГІЧНОГО МИСЛЕННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології / голов. ред. А. А. Збруєва. (8 (34)). pp. 343-352.
|
Text
Download (21MB) | Preview |
Abstract
У статті визначено цілі навчання дисципліни "Інформатика", встановлено, що основною метою навчання розділу "Основи алгоритмізації та програмування" є розвиток логічного мислення. Розглядаються етапи підготовки майбутніх учителів інформатики до розвитку логічного мислення школярів: засвоєння загальної схеми розв’язування задач з програмування; застосування методу покрокової деталізації "зверху-донизу"; удосконалення розв'язку задачі з програмування за часом виконання алгоритму; розв'язування творчих задач з програмування; формування мислиннєвих операцій у процесі розв'язування задач з програмування.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education > LB1603 Secondary Education. High schools L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education Q Science > QA Mathematics > QA75 Electronic computers. Computer science Q Science > QA Mathematics > QA76 Computer software |
Divisions: | Faculty of Physics and Mathematics > Department of Computer Science and Information Technology |
Depositing User: | доцент Тетяна Анатоліївна Вакалюк |
Date Deposited: | 13 May 2014 05:49 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 06:28 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/11174 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |