Калініна, Л. В., Калінін, В. О. (2023) Розвиток ініціативності як наскрізного вміння навчання англійської мови учнів основної школи. Інноваційна педагогіка, 57 (1). pp. 87-91. ISSN 2663-6085
|
Text
Download (184kB) | Preview |
Abstract
Стаття присвячена одній з важливих та найменших розроблених проблем методики викладання іноземної мови у закладах загальної середньої освіти, а саме розвитку ініціативності учнів як наскрізного вміння навчання англійської мови в основній школі. Ця проблема є актуальною у зв'язку з сучасними освітніми модернізаційними роцесами, що детермінують необхідність забезпечення якості освіти з іноземної мови через ефективне формування ключових компетентностей і наскрізних вмінь учнів.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > L Education (General) L Education > LB Theory and practice of education L Education > LB Theory and practice of education > LB1603 Secondary Education. High schools P Language and Literature > P Philology. Linguistics P Language and Literature > PE English |
Divisions: | Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Intercultural Communication and Foreign Language Education |
Depositing User: | Юлія Климович |
Date Deposited: | 02 May 2023 06:32 |
Last Modified: | 02 May 2023 06:32 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36677 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |