Розвиток ініціативності як наскрізного вміння навчання англійської мови учнів основної школи

Калініна, Л. В., Калінін, В. О. (2023) Розвиток ініціативності як наскрізного вміння навчання англійської мови учнів основної школи. Інноваційна педагогіка, 57 (1). pp. 87-91. ISSN 2663-6085

[img]
Preview
Text
Download (184kB) | Preview

Abstract

Стаття присвячена одній з важливих та найменших розроблених проблем методики викладання іноземної мови у закладах загальної середньої освіти, а саме розвитку ініціативності учнів як наскрізного вміння навчання англійської мови в основній школі. Ця проблема є актуальною у зв'язку з сучасними освітніми модернізаційними роцесами, що детермінують необхідність забезпечення якості освіти з іноземної мови через ефективне формування ключових компетентностей і наскрізних вмінь учнів.

Item Type: Article
Subjects: L Education > L Education (General)
L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB1603 Secondary Education. High schools
P Language and Literature > P Philology. Linguistics
P Language and Literature > PE English
Divisions: Educational and Research Institute of Foreign Philology > Department of Intercultural Communication and Foreign Language Education
Depositing User: Юлія Климович
Date Deposited: 02 May 2023 06:32
Last Modified: 02 May 2023 06:32
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/36677

Actions (login required)

View Item View Item