Ігрові технології вивчення біології в основній школі

Ігнатенко, О. О. and Власенко, Р. П. (2018) Ігрові технології вивчення біології в основній школі. Реалізація наступності в природничій освіті: реалії та перспективи: збірник науково-методичних праць. pp. 134-136.

[img]
Preview
Text
Download (254kB) | Preview

Abstract

До шляхів активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів належить використання ігор у навчально-виховному процесі. Головною метою яких є поєднувати теоретичні знання з практичною діяльністю. Гра завжди має чіткі рішення. Це одне із чудових явищ життя,діяльність якого начебто марна і разом з тим необхідна. Проведення ігор – це багаті навчальні можливості, а для учнів гра, перш за все – захоплююче заняття. У світовій педагогіці гра розглядається як будь -яке змагання, або змагання між гравцями, дії яких обмежені певними умовами та правилами і спрямовані на досягнення певної мети (виграш, перемога, приз, тощо) [1].

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB1603 Secondary Education. High schools
Divisions: Faculty of Natural Sciences > Department of Zoology, Biological Monitoring and Nature Conservation
Depositing User: kaf.zoology Zoo KZ
Date Deposited: 29 Mar 2019 12:42
Last Modified: 29 Mar 2019 12:45
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28720

Actions (login required)

View Item View Item