Ігнатенко, О. О., Власенко, Р. П. (2018) Ігрові технології вивчення біології в основній школі. Реалізація наступності в природничій освіті: реалії та перспективи: збірник науково-методичних праць. с. 134-136.
|
Text
Download (254kB) | Перегляд |
Опис
До шляхів активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів належить використання ігор у навчально-виховному процесі. Головною метою яких є поєднувати теоретичні знання з практичною діяльністю. Гра завжди має чіткі рішення. Це одне із чудових явищ життя,діяльність якого начебто марна і разом з тим необхідна. Проведення ігор – це багаті навчальні можливості, а для учнів гра, перш за все – захоплююче заняття. У світовій педагогіці гра розглядається як будь -яке змагання, або змагання між гравцями, дії яких обмежені певними умовами та правилами і спрямовані на досягнення певної мети (виграш, перемога, приз, тощо) [1].
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Підрозділи: | Природничий факультет > Кафедра зоології, біологічного моніторингу та охорони природи |
Користувач, що депонує: | kaf.zoology Zoo KZ |
Дата внесення: | 29 Бер 2019 12:42 |
Останні зміни: | 29 Бер 2019 12:45 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28720 |
Actions (login required)
Перегляд елементу |