Кубрак, С. В. (2013) МОДЕЛЬ ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ФІЛОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (70). pp. 93-97. ISSN 2076-6173
|
Text
Download (284kB) | Preview |
Abstract
У статті дидактично і теоретично обґрунтовано педагогічні умови професійного саморозвитку майбутнього вчителя філологічного профілю; проаналізовано сутність поняття ''професійний саморозвиток майбутнього вчителя-філолога''; подано авторський підхід щодо його структури та моделі професійного саморозвитку майбутнього вчителя філологічного профілю засобами інформаційних технологій.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education L Education > LB Theory and practice of education > LB1603 Secondary Education. High schools |
Depositing User: | Руслана Іщук |
Date Deposited: | 07 Oct 2013 08:00 |
Last Modified: | 15 Aug 2015 04:39 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9848 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |