МОДЕЛЬ ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ФІЛОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Кубрак, С. В. (2013) МОДЕЛЬ ПРОФЕСІЙНОГО САМОРОЗВИТКУ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ФІЛОЛОГІЧНОГО ПРОФІЛЮ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (70). pp. 93-97. ISSN 2076-6173

[img]
Preview
Text
Download (284kB) | Preview

Abstract

У статті дидактично і теоретично обґрунтовано педагогічні умови професійного саморозвитку майбутнього вчителя філологічного профілю; проаналізовано сутність поняття ''професійний саморозвиток майбутнього вчителя-філолога''; подано авторський підхід щодо його структури та моделі професійного саморозвитку майбутнього вчителя філологічного профілю засобами інформаційних технологій.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
L Education > LB Theory and practice of education > LB1603 Secondary Education. High schools
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 07 Oct 2013 08:00
Last Modified: 15 Aug 2015 04:39
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/9848

Actions (login required)

View Item View Item