Міждисциплінарний підхід у дослідженні проблем педагогічної інноватики

Коновальчук, І. І. (2013) Міждисциплінарний підхід у дослідженні проблем педагогічної інноватики. Interdyscyplinarnosc pedagogiki i jej subdyscypliny / Pod redakcja Zofii Szaroy, Franciczka Szloska / V польсько-український форум.. pp. 261-269.

[img]
Preview
Text
Download (308kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто значимість й можливості міждисциплінарного підходу в становленні й розвитку педагогічної інноватики як наукової галузі й навчальної дисципліни. Міждисциплінарність визначається провідним принципом синтезу знань різних наук у побудові теоретико-методологічних засад, розробці моделей і технологій реалізації освітніх нововведень. Евристичні ресурси міждисциплінарного підходу дозволяють розширити дослідницький потенціал педагогічної інноватики методологією й методами пізнання як гуманітарних так і природничих наук

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: інновація, інноваційний процес, міждисциплінарний підхід, міждисциплінарність, інтеграція, міждисциплінарний синтез знань
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB1603 Secondary Education. High schools
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Preschool Education and Pedagogical Innovations
Depositing User: доцент Іван Іванович Коновальчук
Date Deposited: 19 Aug 2014 12:09
Last Modified: 15 Aug 2015 07:33
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12120

Actions (login required)

View Item View Item