Міждисциплінарний підхід у дослідженні проблем педагогічної інноватики

Коновальчук, І. І. (2013) Міждисциплінарний підхід у дослідженні проблем педагогічної інноватики. Interdyscyplinarnosc pedagogiki i jej subdyscypliny / Pod redakcja Zofii Szaroy, Franciczka Szloska / V польсько-український форум.. с. 261-269.

[img]
Перегляд
Text
Download (308kB) | Перегляд

Опис

У статті розглянуто значимість й можливості міждисциплінарного підходу в становленні й розвитку педагогічної інноватики як наукової галузі й навчальної дисципліни. Міждисциплінарність визначається провідним принципом синтезу знань різних наук у побудові теоретико-методологічних засад, розробці моделей і технологій реалізації освітніх нововведень. Евристичні ресурси міждисциплінарного підходу дозволяють розширити дослідницький потенціал педагогічної інноватики методологією й методами пізнання як гуманітарних так і природничих наук

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: інновація, інноваційний процес, міждисциплінарний підхід, міждисциплінарність, інтеграція, міждисциплінарний синтез знань
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: доцент Іван Іванович Коновальчук
Дата внесення: 19 Серп 2014 12:09
Останні зміни: 15 Серп 2015 07:33
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12120

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу