Електронна бібліотека Житомирського державного університету

Андрагогічні засади побудови моделі формування готовності вчителів до розвитку академічної обдарованості старшокласників

Антонова О. Є., Ващук О. В. (2015) Андрагогічні засади побудови моделі формування готовності вчителів до розвитку академічної обдарованості старшокласників. Андрагогічний вісник: Наукове електронне періодичне видання (6). С. 141–155.

[thumbnail of АНДРАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ПОБУДОВИ МОДЕЛІ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ДО РОЗВИТКУ АКАДЕМІЧНОЇ ОБДАРОВАНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ.pdf]
Preview
Текст
АНДРАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ПОБУДОВИ МОДЕЛІ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ВЧИТЕЛІВ ДО РОЗВИТКУ АКАДЕМІЧНОЇ ОБДАРОВАНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ.pdf

Завантажити (299kB) | Preview
Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра професійно-педагогічної, спеціальної освіти, андрагогіки та управління
Користувач: Олена Євгеніївна Антонова
Дата подачі: 02 Квіт 2019 21:34
Оновлення: 02 Квіт 2019 21:34
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28802

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу