Сутнісні ознаки інноваційного середовища загальноосвітнього навчального закладу

Коновальчук, І. І. (2013) Сутнісні ознаки інноваційного середовища загальноосвітнього навчального закладу. Педагогіка вищої та середньої школи: зб. наук. праць. (39). pp. 216-222.

[img]
Preview
Text
Download (318kB) | Preview

Abstract

У статті розглянуто сутнісні ознаки, структура, функції і критерії інноваційного середовища загальноосвітнього навчального закладу. З позицій системного підходу інноваційне середовище визначено як цілісність соціально-психологічних, організаційно-педагогічних, інформаційно- комунікативних, матеріальних, технологічних та інших умов, що в єдності виступають засобом стимулювання, підтримки, управління, рефлексії інноваційної діяльності педагогів та їх професійного розвитку. За змістом інноваційне середовище – це сукупність інновацій, що створюють нові можливості для розвитку навчального закладу.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: нововведення, середовище, середовищний підхід, інноваційне середовище навчального закладу, інноваційна діяльність.
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB1603 Secondary Education. High schools
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of Preschool Education and Pedagogical Innovations
Depositing User: доцент Іван Іванович Коновальчук
Date Deposited: 19 Aug 2014 12:09
Last Modified: 15 Aug 2015 07:33
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12119

Actions (login required)

View Item View Item