Коновальчук, І. І.
(2013)
Сутнісні ознаки інноваційного середовища загальноосвітнього навчального закладу.
Педагогіка вищої та середньої школи: зб. наук. праць. (39).
с. 216-222.
Опис
У статті розглянуто сутнісні ознаки, структура, функції і критерії
інноваційного середовища загальноосвітнього навчального закладу. З позицій
системного підходу інноваційне середовище визначено як цілісність
соціально-психологічних, організаційно-педагогічних, інформаційно-
комунікативних, матеріальних, технологічних та інших умов, що в єдності
виступають засобом стимулювання, підтримки, управління, рефлексії
інноваційної діяльності педагогів та їх професійного розвитку. За змістом
інноваційне середовище – це сукупність інновацій, що створюють нові
можливості для розвитку навчального закладу.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |