Хрипун, І. В., Шевчук, Л. М. (2018) Принцип наступності у міжпредметних зв’язках біології з науками природничо-математичного циклу. Реалізація наступності в природничій освіті: реалії та перспективи: збірник науково-методичних праць.. pp. 167-170.
|
Text
Download (256kB) | Preview |
Abstract
Реформування загальної середньої освіти передбачає реалізацію принципів гуманізації шкільної практики, її демократизацію, методологічну переорієнтацію навчального процесу на комплексний розвиток особистості учня, формування його основних компетентностей. Сучасна освіта повинна сприяти вихованню випускника – патріота, інноватора, який уміє навчатися впродовж життя, критично мислити, ставити цілі та досягати їх, працювати в команді, спілкуватися в багатокультурному середовищі та володіти іншими сучасними вміннями [3]. З огляду на це, важливого значення для формування цілісної наукової картини світу, ключових і предметних компетентностей набуває принцип наступності. На підставі компетентнісного підходу знання мають бути не багажем «про всяк випадок», а ключем до розв’язання проблем, забезпечення успішної самореалізації в соціумі, облаштування особистого життя. Сьогодні неможливо навчити дитину всього, значно важливіше сформувати в неї потребу в неперервній освіті [5].
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education L Education > LB Theory and practice of education > LB1603 Secondary Education. High schools |
Divisions: | Faculty of Natural Sciences > Department of Zoology, Biological Monitoring and Nature Conservation |
Depositing User: | kaf.zoology Zoo KZ |
Date Deposited: | 29 Mar 2019 13:49 |
Last Modified: | 29 Mar 2019 13:55 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/28731 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |