Теоретичні й технологічні аспекти експертизи освітніх інновацій

Коновальчук, І. І. (2012) Теоретичні й технологічні аспекти експертизи освітніх інновацій. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Науковий журнал. (4(22)). с. 24-31.

[img]
Перегляд
Text
Download (305kB) | Перегляд

Опис

У статті визначені теоретичні засади й технологія проведення експертизи освітніх інновацій, результати якої виступають основою прийняття рішення щодо реалізації обраних нововведень у конкретному навчальному закладі. Комплексним об’єктом експертизи є інновація і технологія її впровадження, а також готовність навчального закладу до реалізації обраного нововведення.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: експертиза, експертиза освітніх інновацій, критерії експертизи, експертна група, технологія експертизи.
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: доцент Іван Іванович Коновальчук
Дата внесення: 20 Серп 2014 13:16
Останні зміни: 15 Серп 2015 07:33
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12126

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу