Теоретичні й технологічні аспекти експертизи освітніх інновацій

Коновальчук І. І. (2012) Теоретичні й технологічні аспекти експертизи освітніх інновацій. Педагогічні науки: теорія, історія, інноваційні технології. Науковий журнал. (4(22)). С. 24–31.

[img]
Preview
Текст
Download (305kB) | Preview

Анотація

У статті визначені теоретичні засади й технологія проведення експертизи освітніх інновацій, результати якої виступають основою прийняття рішення щодо реалізації обраних нововведень у конкретному навчальному закладі. Комплексним об’єктом експертизи є інновація і технологія її впровадження, а також готовність навчального закладу до реалізації обраного нововведення.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: експертиза, експертиза освітніх інновацій, критерії експертизи, експертна група, технологія експертизи.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Відділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач: Користувачі 4420 не знайдено.
Дата подачі: 20 Серп 2014 13:16
Оновлення: 15 Серп 2015 07:33
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12126

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу