Суб’єкт-суб’єктна взаємодія у виховному процесі

Максимова, О. О. (2012) Суб’єкт-суб’єктна взаємодія у виховному процесі. Методичні засади реалізації особистісно орієнтованого виховного процесу в сучасних освітніх закладах: збірник науково-методичних праць. с. 7-15.

[img]
Перегляд
Text
Download (488kB) | Перегляд

Опис

У статті розкриваються особливості становлення взаємин першокласника з вчителями та однолітками, характеризується статус суб’єкта, аналізуються ознаки педагогічного спілкування на суб’єкт-суб’єктному рівні, даються рекомендації щодо формування вихованця як суб’єкта власної діяльності й поведінки.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Інститут педагогіки > Кафедра теорії та методик дошкільної й інклюзивної освіти
Користувач, що депонує: лаборант Анна Єфімова
Дата внесення: 08 Вер 2014 07:31
Останні зміни: 15 Серп 2015 07:47
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12357

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу