Дерев’янко, О. В. (2014) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ГІРНИЧИХ ІНЖЕНЕРІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН. АВТОРЕФЕРАТ на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.
![]() |
Text
Download (616kB) |
Abstract
Дисертацію присвячено дослідженню проблеми формування професійної компетентності майбутніх гірничих інженерів у процесі навчання фахових дисциплін. Теоретично обґрунтовано сутність базових понять дослідження. На основі аналізу сучасних наукових підходів до проблеми дослідження визначено системний, діяльнісний, компетентнісний, особистісно орієнтований та акмеологічний підходи; з’ясовано роль і специфіку фахових дисциплін у професійній підготовці майбутніх гірничих інженерів. Науково обґрунтовано модель формування професійної компетентності майбутніх гірничих інженерів у процесі навчання фахових дисциплін, що включає цільовий, змістово-організаційний, операційний, оцінно-результативний блоки. Обґрунтовано структуру, зміст та виокремлено критерії оцінювання її сформованості. Розроблено й експериментально перевірено ефективність технології формування професійної компетентності майбутніх гірничих інженерів у процесі навчання фахових дисциплін та спецкурсу «Особливості формування професійної компетентності гірничих інженерів». Результати експериментальної роботи засвідчили ефективність запропонованої технології та підвищення рівня сформованості професійної компетентності у майбутніх гірничих інженерів.
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | професійна компетентність, майбутні гірничі інженери, фахові дисципліни, модель формування професійної компетентності майбутніх гірничих інженерів. |
Subjects: | L Education > LB Theory and practice of education |
Depositing User: | Руслана Іщук |
Date Deposited: | 09 Sep 2014 12:47 |
Last Modified: | 09 Sep 2014 12:55 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12455 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |