Дерев’янко О. В. (2014) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ГІРНИЧИХ ІНЖЕНЕРІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН. АВТОРЕФЕРАТ на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.
aref_Деревянко.doc
Завантажити (616kB)
Анотація
Дисертацію присвячено дослідженню проблеми формування професійної компетентності майбутніх гірничих інженерів у процесі навчання фахових дисциплін. Теоретично обґрунтовано сутність базових понять дослідження. На основі аналізу сучасних наукових підходів до проблеми дослідження визначено системний, діяльнісний, компетентнісний, особистісно орієнтований та акмеологічний підходи; з’ясовано роль і специфіку фахових дисциплін у професійній підготовці майбутніх гірничих інженерів. Науково обґрунтовано модель формування професійної компетентності майбутніх гірничих інженерів у процесі навчання фахових дисциплін, що включає цільовий, змістово-організаційний, операційний, оцінно-результативний блоки. Обґрунтовано структуру, зміст та виокремлено критерії оцінювання її сформованості. Розроблено й експериментально перевірено ефективність технології формування професійної компетентності майбутніх гірничих інженерів у процесі навчання фахових дисциплін та спецкурсу «Особливості формування професійної компетентності гірничих інженерів».
Результати експериментальної роботи засвідчили ефективність запропонованої технології та підвищення рівня сформованості професійної компетентності у майбутніх гірничих інженерів.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | професійна компетентність, майбутні гірничі інженери, фахові дисципліни, модель формування професійної компетентності майбутніх гірничих інженерів. |
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
| Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
| Дата подачі: | 09 Вер 2014 15:47 |
| Оновлення: | 09 Вер 2014 15:55 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12455 |
| ДСТУ 8302:2015: | Дерев’янко О. В. ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ГІРНИЧИХ ІНЖЕНЕРІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ФАХОВИХ ДИСЦИПЛІН. АВТОРЕФЕРАТ на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук. 2014. |


