Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами медіаосвіти

Дєньгаєва, С. В. (2014) Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами медіаосвіти. АВТОРЕФЕРАТ дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.

[img]
Preview
Text
Download (280kB) | Preview

Abstract

Дисертація присвячена актуальній проблемі формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами медіаосвіти. Проаналізовано стан досліджуваної проблеми в педагогічній теорії та практиці, розкрито наукові підходи до визначення змісту та структури окресленого феномену. Проаналізовано базові поняття дослідження. Розглянуто специфіку формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами медіаосвіти. Обґрунтовано структуру, критерії та показники цієї компетентності. Теоретично обґрунтовано й експериментально перевірено ефективність педагогічних умов та медіаосвітніх технологій на основі моделі формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами медіаосвіти шляхом впровадження у навчальний процес авторського спецкурсу „Технології медіаосвіти в професійній підготовці майбутнього вчителя іноземної мови.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: медіа, медіаосвіта, медіакомпетентність, медіаосвітні технології, педагогічні умови, професійна компетентність майбутнього вчителя іноземної мови у новому медіа-інформаційному просторі
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Divisions: Educational and Research Institute of Pedagogics > Department of the English Language and Primary ELT Methodology
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 09 Sep 2014 13:14
Last Modified: 03 Nov 2016 08:06
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12458

Actions (login required)

View Item View Item