ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЗНАНЬ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПРОГРАМІСТІВ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ

Матвійчук, Л. А. (2014) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЗНАНЬ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПРОГРАМІСТІВ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. АВТОРЕФЕРАТ дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.

[img] Text
Download (208kB)

Abstract

У дисертації розглянуто проблему формування професійних знань майбутніх інженерів-програмістів засобами інформаційно-комунікаційних технологій. Проаналізовано стан досліджуваності, уточнено поняття "професійні знання інженерів-програмістів". Здійснено аналіз категоріально-понятійного апарату проблеми дослідження. Визначено стан ІКТ при формування професійних знань майбутніх інженерів-програмістів у вищих закладах освіти. Розроблено та експериментально перевірено модель процесу формування професійних знань майбутніх інженерів-програмістів засобами ІКТ. Відповідно до запропонованої моделі, розроблено навчальне програмно-методичне забезпечення, а саме: навчальну комп’ютерну програму "Multus compactus tutor  ML" дисципліни "Емпіричні методи програмної інженерії", розроблено та вдосконалену, шляхом порівняльного аналізу, електронну систему контролю знань із включення її в електронний навчально-методичний комплекс.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: професійні знання, інформаційно-комунікаційні технології, модель формування професійних знань, майбутні інженери-програмісти
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education
Depositing User: Руслана Іщук
Date Deposited: 10 Sep 2014 06:49
Last Modified: 10 Sep 2014 06:54
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12477

Actions (login required)

View Item View Item