Матвійчук Л. А. (2014) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНИХ ЗНАНЬ МАЙБУТНІХ ІНЖЕНЕРІВ-ПРОГРАМІСТІВ ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. АВТОРЕФЕРАТ дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.
![aref_Матвийчук.doc [thumbnail of aref_Матвийчук.doc]](https://eprints.zu.edu.ua/style/images/fileicons/text.png)
aref_Матвийчук.doc
Завантажити (208kB)
Анотація
У дисертації розглянуто проблему формування професійних знань майбутніх інженерів-програмістів засобами інформаційно-комунікаційних технологій.
Проаналізовано стан досліджуваності, уточнено поняття "професійні знання інженерів-програмістів". Здійснено аналіз категоріально-понятійного апарату проблеми дослідження. Визначено стан ІКТ при формування професійних знань майбутніх інженерів-програмістів у вищих закладах освіти.
Розроблено та експериментально перевірено модель процесу формування професійних знань майбутніх інженерів-програмістів засобами ІКТ. Відповідно до запропонованої моделі, розроблено навчальне програмно-методичне забезпечення, а саме: навчальну комп’ютерну програму "Multus compactus tutor ML" дисципліни "Емпіричні методи програмної інженерії", розроблено та вдосконалену, шляхом порівняльного аналізу, електронну систему контролю знань із включення її в електронний навчально-методичний комплекс.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | професійні знання, інформаційно-комунікаційні технології, модель формування професійних знань, майбутні інженери-програмісти |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі: | 10 Вер 2014 06:49 |
Оновлення: | 10 Вер 2014 06:54 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12477 |