ПОЛІКУЛЬТУРНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В УНІВЕРСИТЕТАХ ШВЕЙЦАРІЇ

Радченко Т. А. (2014) ПОЛІКУЛЬТУРНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В УНІВЕРСИТЕТАХ ШВЕЙЦАРІЇ. АВТОРЕФЕРАТ дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.

[img] Текст
Download (201kB)

Анотація

Дисертація присвячена дослідженню принципів полікультурної організації навчального процесу в університетах Швейцарії. На основі аналізу культурно-соціальних й педагогічних умов становлення полікультурності вищої освіти Швейцарії охарактеризовано соціально-політичний устрій держави та надбання педагогічної освіти і науки щодо розвитку діалогу культур. Визначено особливості полікультурної підготовки абітурієнтів швейцарських ВНЗ в системі шкільної освіти. Розкрито особливості полілінгвального простору ВНЗ Швейцарії як сприятливого середовища для полікультурної освіти і професійної підготовки. Охарактеризовано шляхи реалізації Болонської декларації в полікультурному просторі швейцарських університетів. Окреслено можливості застосування ідей швейцарського досвіду організації навчального процесу у вищих навчальних закладах України.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: полікультурність, полілінгвальність, полікультурна освіта, вища освіта, університет, організація навчального процесу, мова навчання, Швейцарія.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Внесення Користувача: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі на зберігання: 10 Вер 2014 06:56
Останнє оновлення: 10 Вер 2014 07:02
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12479

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу