Радченко Т. А. (2014) ПОЛІКУЛЬТУРНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В УНІВЕРСИТЕТАХ ШВЕЙЦАРІЇ. АВТОРЕФЕРАТ дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.
![]() |
Текст
Download (201kB) |
Анотація
Дисертація присвячена дослідженню принципів полікультурної організації навчального процесу в університетах Швейцарії. На основі аналізу культурно-соціальних й педагогічних умов становлення полікультурності вищої освіти Швейцарії охарактеризовано соціально-політичний устрій держави та надбання педагогічної освіти і науки щодо розвитку діалогу культур. Визначено особливості полікультурної підготовки абітурієнтів швейцарських ВНЗ в системі шкільної освіти. Розкрито особливості полілінгвального простору ВНЗ Швейцарії як сприятливого середовища для полікультурної освіти і професійної підготовки. Охарактеризовано шляхи реалізації Болонської декларації в полікультурному просторі швейцарських університетів. Окреслено можливості застосування ідей швейцарського досвіду організації навчального процесу у вищих навчальних закладах України.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | полікультурність, полілінгвальність, полікультурна освіта, вища освіта, університет, організація навчального процесу, мова навчання, Швейцарія. |
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Внесення Користувача: | Користувачі 2944 не знайдено. |
Дата подачі на зберігання: | 10 Вер 2014 06:56 |
Останнє оновлення: | 10 Вер 2014 07:02 |
URI: | http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12479 |
Actions (login required)
![]() |
Оглянути опис ресурсу |