Радченко Т. А. (2014) ПОЛІКУЛЬТУРНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В УНІВЕРСИТЕТАХ ШВЕЙЦАРІЇ. АВТОРЕФЕРАТ дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук.
aref_Радченко.doc
Завантажити (201kB)
Анотація
Дисертація присвячена дослідженню принципів полікультурної організації навчального процесу в університетах Швейцарії. На основі аналізу культурно-соціальних й педагогічних умов становлення полікультурності вищої освіти Швейцарії охарактеризовано соціально-політичний устрій держави та надбання педагогічної освіти і науки щодо розвитку діалогу культур.
Визначено особливості полікультурної підготовки абітурієнтів швейцарських ВНЗ в системі шкільної освіти. Розкрито особливості полілінгвального простору ВНЗ Швейцарії як сприятливого середовища для полікультурної освіти і професійної підготовки.
Охарактеризовано шляхи реалізації Болонської декларації в полікультурному просторі швейцарських університетів.
Окреслено можливості застосування ідей швейцарського досвіду організації навчального процесу у вищих навчальних закладах України.
| Тип ресурсу: | Стаття |
|---|---|
| Ключові слова: | полікультурність, полілінгвальність, полікультурна освіта, вища освіта, університет, організація навчального процесу, мова навчання, Швейцарія. |
| Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
| Користувач: | Користувачі 2944 не знайдено. |
| Дата подачі: | 10 Вер 2014 09:56 |
| Оновлення: | 10 Вер 2014 10:02 |
| URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12479 |
| ДСТУ 8302:2015: | Радченко Т. А. ПОЛІКУЛЬТУРНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В УНІВЕРСИТЕТАХ ШВЕЙЦАРІЇ. АВТОРЕФЕРАТ дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук. 2014. |


