Електронна бібліотека Житомирського державного університету

ПОЛІКУЛЬТУРНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В УНІВЕРСИТЕТАХ ШВЕЙЦАРІЇ

Радченко Т. А. (2014) ПОЛІКУЛЬТУРНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В УНІВЕРСИТЕТАХ ШВЕЙЦАРІЇ. АВТОРЕФЕРАТ дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук..

[thumbnail of aref_Радченко.doc] Текст
aref_Радченко.doc

Завантажити (201kB)

Анотація

Дисертація присвячена дослідженню принципів полікультурної організації навчального процесу в університетах Швейцарії. На основі аналізу культурно-соціальних й педагогічних умов становлення полікультурності вищої освіти Швейцарії охарактеризовано соціально-політичний устрій держави та надбання педагогічної освіти і науки щодо розвитку діалогу культур.
Визначено особливості полікультурної підготовки абітурієнтів швейцарських ВНЗ в системі шкільної освіти. Розкрито особливості полілінгвального простору ВНЗ Швейцарії як сприятливого середовища для полікультурної освіти і професійної підготовки.
Охарактеризовано шляхи реалізації Болонської декларації в полікультурному просторі швейцарських університетів.
Окреслено можливості застосування ідей швейцарського досвіду організації навчального процесу у вищих навчальних закладах України.

Тип ресурсу: Стаття
Ключові слова: полікультурність, полілінгвальність, полікультурна освіта, вища освіта, університет, організація навчального процесу, мова навчання, Швейцарія.
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Користувач: Користувачі 2944 не знайдено.
Дата подачі: 10 Вер 2014 06:56
Оновлення: 10 Вер 2014 07:02
URI: https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12479
ДСТУ 8302:2015: Радченко Т. А. ПОЛІКУЛЬТУРНІ ЗАСАДИ ОРГАНІЗАЦІЇ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ В УНІВЕРСИТЕТАХ ШВЕЙЦАРІЇ. АВТОРЕФЕРАТ дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук. 2014..

Дії ​​(потрібно ввійти)

Оглянути опис ресурсу
Оглянути опис ресурсу