Нікітчук, М. І.
(2014)
Формування кроскультурної грамотності старшокласників з метою вдосконалення їх країнознавчої компетенції.
ЖДУ ім. І. Франка.
Опис
Мета дослідження. Розробити методику формування кроскультурних вмінь учнів академічного профілю та перевірити експериментально її ефективність.
Для досягнення поставленої мети були поставлені такі основні завдання:
• визначити мету та зміст навчання учнів старшої школи;
• дати поняття лінгвокраїнознавчої компетенції та визначити її структуру;
• проаналізувати психологічні та лінгвістичні механізми кроскультурного спілкування учнів старшої школи;
• виявити вікові особливості учнів старшої школи;
• виявити місце та роль кроскультурного аспекту в іншомовному спілкуванні, змісту та структури кроскультурної компетенції учнів;
• розробити критерії відбору матеріалів для формування ККГ старшокласників;
• розробити методику формування кроскультурних вмінь учнів академічного профілю старшої школи та експериментально перевірити її ефективність та
експериментально перевірити ефективність розробленої методики.
В своєму дослідженні ми використовували такі методи дослідження:
• вивчення літературних джерел з теми дослідження;
• наукове спостереження за навчальним процесом та критичний аналіз навчально-методичних комплексів з англійської мови (АМ) для старших класів з точки зору формування кроскультурної компетенції;
• тестування учнів з метою виявлення рівня володіння ними культурно-країнознавчими знаннями про країну мова, якої вивчається;
• експеримент.
Об’єктом дослідження є процес формування кроскультурних вмінь учнів старшої школи академічного рівня на уроках АМ.
Предмет дослідження складає методика формування кроскультурних вмінь учнів ЗНЗ на уроках АМ в 9-11-х класах.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |