Загурська, І. С.
(2014)
Взаємозв’язок оцінювання та розвитку диференційованої самооцінки здібностей в учбово-творчій діяльності першокласників.
Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С.Костюка НАПН України, 12 (19).
с. 153-161.
ISSN 2072-4772
Опис
У статті розглядається проблема взаємозв’язку оцінювання та розвитку диференційованої самооцінки здібностей учнів першого класу в умовах учбово-творчої діяльності. Відмічено, що важливою умовою сприймання зовнішньої оцінки та розвитку диференційованої самооцінки здібностей є розуміння критеріїв зовнішнього оцінювання власної діяльності з боку вчителя і ровесників. Доведена значимість високого рівня рефлексії здібностей і соціальної рефлексії для розвитку адекватності та диференційованості самооцінки здібностей.
В статье рассматривается проблема взаимосвязи оценивания и развития диференцированной самооценки способностей учеников первого класса в условиях учебно-творческой деятельности. Отмечено, что важным условием восприятия внешней оценки и развитиия диференцированной самооценки способностей есть понимание критериев внешнего оценивания собственной деятельности со стороны учителя и сверстников. Доказана зничимость високого уровня рефлексии способностей и социальной рефлексии для развития адекватности и диференцированости самооценки способностей.
The problem of interrelation of estimation and development of differentiated self-appraisal of abilities of first-formers during educational creative activity has been examined in the article. It has been determined that understanding the criteria of external estimation of one`s own activity from the point of view of teachers and persons of the same age is an important condition of perception of external estimation and development of differentiated self-appraisal of one`s abilities. The significance of high level of abilities reflection and social reflection for development of adequate and differentiated self-appraisal of abilities has been proved.
Actions (login required)
|
Перегляд елементу |