Загурська І. С. (2014) Взаємозв’язок оцінювання та розвитку диференційованої самооцінки здібностей в учбово-творчій діяльності першокласників. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С.Костюка НАПН України. Т. 12, № 19. С. 153–161. ISSN 2072-4772.
Zagurska I.S.Estimation and self-appraisal.pdf
Завантажити (408kB) | Preview
Анотація
У статті розглядається проблема взаємозв’язку оцінювання та розвитку диференційованої самооцінки здібностей учнів першого класу в умовах учбово-творчої діяльності. Відмічено, що важливою умовою сприймання зовнішньої оцінки та розвитку диференційованої самооцінки здібностей є розуміння критеріїв зовнішнього оцінювання власної діяльності з боку вчителя і ровесників. Доведена значимість високого рівня рефлексії здібностей і соціальної рефлексії для розвитку адекватності та диференційованості самооцінки здібностей.
В статье рассматривается проблема взаимосвязи оценивания и развития диференцированной самооценки способностей учеников первого класса в условиях учебно-творческой деятельности. Отмечено, что важным условием восприятия внешней оценки и развитиия диференцированной самооценки способностей есть понимание критериев внешнего оценивания собственной деятельности со стороны учителя и сверстников. Доказана зничимость високого уровня рефлексии способностей и социальной рефлексии для развития адекватности и диференцированости самооценки способностей.
The problem of interrelation of estimation and development of differentiated self-appraisal of abilities of first-formers during educational creative activity has been examined in the article. It has been determined that understanding the criteria of external estimation of one`s own activity from the point of view of teachers and persons of the same age is an important condition of perception of external estimation and development of differentiated self-appraisal of one`s abilities. The significance of high level of abilities reflection and social reflection for development of adequate and differentiated self-appraisal of abilities has been proved.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | Оцінювання, диференційована самооцінка здібностей, учбово-творча діяльність. Оценивание, диференцированная самооценка способностей, учебно-творческая деятельность. Estimation, differentiated self-appraisal of abilities, educational creative activity. |
Класифікатор: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Відділи: | Соціально-психологічний факультет > Кафедра соціальної та практичної психології |
Користувач: | Інна Станіславівна Загурська |
Дата подачі: | 09 Жовт 2014 10:23 |
Оновлення: | 15 Серп 2015 08:38 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/12993 |
ДСТУ 8302:2015: | Загурська І. С. Взаємозв’язок оцінювання та розвитку диференційованої самооцінки здібностей в учбово-творчій діяльності першокласників. Актуальні проблеми психології: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С.Костюка НАПН України. 2014. Т. 12, № 19. С. 153–161. |