Критерії та рівні фізкультурно-оздоровчих компетентностей випускників вищих навчальних закладів

Грибан Г. П. (2013) Критерії та рівні фізкультурно-оздоровчих компетентностей випускників вищих навчальних закладів. Слобожанський науково-спортивний вісник (5(38)). С. 78–81. ISSN 1991-0177

[img]
Preview
Текст
Download (576kB) | Preview

Анотація

Установлено критерії та рівні готовності студентів вищих навчальних закладів до життєдіяльності з навчальної дисципліни «Фізичне виховання». Розглянуто фізкультурно-оздоровчі компетентності студентів у фізичному вихованні. Основними критеріями готовності майбутніх фахівців до впровадження засобів фізичної культури в життєдіяльність визначені мотиваційний, когнітивний і діяльнісний. Фізкультурно-оздоровчі компетентності студентів оцінено за високим, достатнім, середнім і низьким рівнями. Для формування у студентів власної фізичної культури, оволодіння загальними компетентностями у фізкультурно-оздоровчій діяльності запропоновані виховні, освітні і оздоровчі завдання навчально-виховного процесу з фізичного виховання.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Відділи: Факультет фізичного виховання та спорту > Кафедра фізичної культури та базової загальновійськової підготовки
Користувач: Олександр Сергійович Яценко
Дата подачі: 15 Жовт 2014 10:50
Оновлення: 15 Серп 2015 08:53
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13104

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу