Критерії та рівні фізкультурно-оздоровчих компетентностей випускників вищих навчальних закладів

Грибан, Г. П. (2013) Критерії та рівні фізкультурно-оздоровчих компетентностей випускників вищих навчальних закладів. Слобожанський науково-спортивний вісник (5(38)). pp. 78-81. ISSN 1991-0177

[img]
Preview
Text
Download (576kB) | Preview

Abstract

Установлено критерії та рівні готовності студентів вищих навчальних закладів до життєдіяльності з навчальної дисципліни «Фізичне виховання». Розглянуто фізкультурно-оздоровчі компетентності студентів у фізичному вихованні. Основними критеріями готовності майбутніх фахівців до впровадження засобів фізичної культури в життєдіяльність визначені мотиваційний, когнітивний і діяльнісний. Фізкультурно-оздоровчі компетентності студентів оцінено за високим, достатнім, середнім і низьким рівнями. Для формування у студентів власної фізичної культури, оволодіння загальними компетентностями у фізкультурно-оздоровчій діяльності запропоновані виховні, освітні і оздоровчі завдання навчально-виховного процесу з фізичного виховання.

Item Type: Article
Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
Divisions: Faculty of Physical Education and Sport > Department of Physical Education and Sports Improvement
Depositing User: Олександр Сергійович Яценко
Date Deposited: 15 Oct 2014 10:50
Last Modified: 15 Aug 2015 08:53
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/13104

Actions (login required)

View Item View Item