Формування професійної майстерності майбутнього вчителя як єдність інтегративного та диференційованого підходів в умовах ступеневої освіти

Козловська, І. М., Пайкуш, М. А. (2003) Формування професійної майстерності майбутнього вчителя як єдність інтегративного та диференційованого підходів в умовах ступеневої освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). с. 66-71.

[img]
Перегляд
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (148kB) | Перегляд

Опис

Обґрунтовуються методологічні засади використання інтегративного та диференційованого підходів для формування професійної майстерності вчителя в умовах ступеневої професійної освіти з урахуванням ідей наступності у професійній підготовці.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач, що депонує: С.В. Лінійчук
Дата внесення: 28 Жов 2008 10:53
Останні зміни: 14 Серп 2015 15:16
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1320

Actions (login required)

Перегляд елементу Перегляд елементу