Формування професійної майстерності майбутнього вчителя як єдність інтегративного та диференційованого підходів в умовах ступеневої освіти

Козловська І. М., Пайкуш М. А. (2003) Формування професійної майстерності майбутнього вчителя як єдність інтегративного та диференційованого підходів в умовах ступеневої освіти. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (13). С. 66–71.

[img]
Preview
PDF - Requires a PDF viewer such as GSview, Xpdf or Adobe Acrobat Reader
Download (148kB) | Preview

Анотація

Обґрунтовуються методологічні засади використання інтегративного та диференційованого підходів для формування професійної майстерності вчителя в умовах ступеневої професійної освіти з урахуванням ідей наступності у професійній підготовці.

Тип ресурсу: Стаття
Класифікатор: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Користувач: С.В. Лінійчук
Дата подачі: 28 Жовт 2008 10:53
Оновлення: 14 Серп 2015 15:16
URI: http://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1320

Actions (login required)

Оглянути опис ресурсу Оглянути опис ресурсу