Ваврик Р. В. (2007) Оцінювання теоретико-педагогічної готовності військових викладачів до педагогічної діяльності. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (31). С. 28–31.
Preview
07vrvvpd.pdf
Завантажити (123kB) | Preview
Анотація
У статті розкрито основи методики оцінювання теоретико-педагогічної готовності до педагогічної діяльності за допомогою окремого оцінювання аналітичних, прогностичних, проективних і рефлексивних умінь для виявлення високого, достатньо високого, середнього, низького або початкового рівня розвитку вмінь військового викладача.
Тип ресурсу: | Стаття |
---|---|
Класифікатор: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Користувач: | О.В. Дьомкіна |
Дата подачі: | 28 Жовт 2008 10:54 |
Оновлення: | 14 Серп 2015 15:16 |
URI: | https://eprints.zu.edu.ua/id/eprint/1321 |